فروش عمده ساعت خاتم کاری اصفهان به روش‌ های مختلف فیزیکی و یا غیر حضوری امکان‌ پذیر است و فروش عمده این محصول موجب می‌ شود تا واسطه های موجود در فرآیند عرضه آن ها به حداقل برسند و ساعت خاتم کاری اصفهان با مناسب ترین قیمت در بازار عرضه شود.

فروش عمده ساعت خاتم کاری اصفهان

مدل های ساعت خاتم کاری اصفهان

مدل های ساعت خاتم کاری اصفهان خاتم کاری یکی از هنر های اصیل ایرانی است که طی آن مثلث های بسیار کوچک در اندازه‌ های مشخص کنار یک دیگر قرار گرفته و شکل های هندسی ظریف و زیبایی را تشکیل می‌ دهند. این هنر بر روی بدنه بسیاری از اشیا پیاده می‌ شود و موجب می‌ شود تا اشیای خاتم کاری شده ظرافت و زیبایی منحصر به فردی داشته باشند.

خاتم کاری جزو هنر های اصیل استان اصفهان محسوب می‌ شود و محصولات خاتم کاری جزو سوغاتی های اصلی اصفهان به شمار می روند. یکی از محصولات متولد شده از هنر خاتم کاری، ساعت های خاتم کاری هستند که تحت عنوان ساعت خاتم کاری اصفهان شناخته می‌ شوند و در انواع و اقسام بسیار متنوعی به تولید می‌ رسند.

مدل های ساعت خاتم کاری اصفهان بر اساس فاکتور های مختلفی در دسته های گوناگونی دسته‌ بندی می‌شوند. به طور مثال یکی از فاکتور هایی که باعث شده است تا این محصول در نمونه های بسیار متنوع به تولید برسد، جنس بدنه ساعت خاتم کاری است.

این ساعت ها جنس های مختلف فلزی و یا چوبی تشکیل می شوند که نمونه های فلزی نیز در انواع مختلف مسی، برنزی، نقره و غیره هستند که هر یک از ارزش منحصر به فردی برخوردار می‌ باشند و هنر خاتم کاری بر روی آن ها پیاده می‌ شود.

از لحاظ شکل ظاهری نیز مدل های ساعت خاتم کاری در نمونه‌ های مختلفی به تولید می‌ رسد. به طور مثال یکی از مدل های ساعت خاتم نمونه‌ های ایستاده می باشد که جزو گران قیمت ترین ساعت های خاتم به شمار می‌ روند. زیرا بدنه این ساعت ها وسیع است و لذا خاتم کاری در حجم زیاد بر روی آن ها انجام می‌ شود. این عوامل در افزایش قیمت ساعت تاثیر گذار است.

ساعت های دیواری و یا رومیزی خاتم جزو دیگر مدل‌ های این محصولات به شمار می‌ روند که هر یک دارای زیبایی خاصی هستند و طرفداران ویژه‌ ای را به خود اختصاص داده‌ اند.

قیمت خرید ساعت خاتم کاری اصفهان

قیمت خرید ساعت خاتم کاری اصفهان قیمت ساعت خاتم کاری اصفهان به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور مثال تنوع در مدل های ساعت خاتم کاری از جمله یکی از عوامل موثر در تنوع قیمت این محصولات به شمار می‌ رود. در واقع هر چقدر هنر خاتم کاری ظریف تر و در حجم متراکم تر در بدنه ساعت به کار رود، قیمت خرید محصول افزایش پیدا می‌ کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *