هنر قلمزنی یکی از قدیمی ترین هنرهای دستی ایران است که هنرمندان بسیاری در سراسر کشور به کمک هنر دست خود و بکارگیری ابزاری مانند قلم و چکش طرح های زیبایی را بر روی فلزاتی مانند مس، نقره و برنج خلق می کنند. تابلو قلمزنی طبیعت نیز حاصل هنر دست این هنرمندان است که در ابعاد مختلف تولید و به بازار فروش صنایع دستی روانه می شود. فروش عمده این تابلو نفیس و گرانبها با قیمت های مختلفی صورت می گیرد.

فروش عمده تابلو قلمزنی طبیعت

ویژگی های تابلو قلمزنی طبیعت

ویژگی های تابلو قلمزنی طبیعت تابلو قلمزنی طبیعت یکی از زیباترین طرح های قلمزنی است که بر روی مس صورت می گیرد. نقوشی مانند گل، درخت، پرنده، شکوفه با استفاده از انواع قلم ها توسط استادکاران قلمزن بر روی مس حکاکی شده و به صورت برجسته خودنمایی می کند. از ویژگی های تابلو قلمزنی طبیعت می توان به ظرافت و ‌زیبایی خاص نقوش این تابلو اشاره کرد. 

این تابلو نتیجه ساعت ها کار و تلاش هنرمندان رشته قلمزنی است. تابلو قلمزنی طبیعت را می توان در طرح ها و مدل های مختلف بسته به ذوق و سلیقه هنرمند در بازار فروش این محصول پیدا کرد.  قرار گرفتن یک‌ تابلو قلمزنی بر روی دیوار منزل علاوه بر جلوه خاصی که به دکوراسیون منزل می دهد، می تواند اصالت هنر قلمزنی را در معرض نمایش قرار دهد.

نمایندگی خرید تابلو قلمزنی طبیعت

نمایندگی خرید تابلو قلمزنی طبیعت اگر شما هم قصد دارید تابلوی نفیس و زیبا قلمزنی طبیعت را خریداری کنید، باید به این مسئله توجه داشته باشید که نوع تقلبی این محصول نیز در بازارهای فروش موجود است.

به همین دلیل خرید این محصول از نمایندگی فروش تابلو های قلمزنی می تواند خیال شما را از اصالت این تابلو راحت کند. 

نمایندگی خرید تابلو غالبا انواع تابلو قلمزنی طبیعت را با نمایش قیمت فروش هر تابلو در معرض دید خریداران قرار می دهد. خریداران این محصول می توانند این تابلو را با قیمت مناسب و ‌واقعی خریداری کنند. 

نمایندگی فروش این محصول در صدد است با خرید این تابلوهای نفیس از هنرمندان و استادکاران رشته قلمزنی و حذف دلالان از بازار خرید و فروش این محصول، نتیجه هنر دست این هنرمندان را با قیمت مناسب در اختیار دوستداران این صنعت قرار دهد.

تابلو قلمزنی طبیعت نه تنها طرفداران ویژه ای در کشورمان دارد، بلکه از این تابلو در بازارهای فروش خارجی نیز استقبال زیادی شده است. به همین دلیل صادرات این محصول به کشورهای مختلف می تواند سهم عمده ای در ارز آوری به داخل کشور داشته باشد. بسیاری از گردشگران خارجی نیز انواع محصولات قلمزنی شده به خصوص تابلوهای این صنعت را با خود به کشورشان همراه می برند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *