یکی از معروف ترین طرح تابلو قلمزنی طرح گل و بلبل می باشد که طرفداران متقاضی بسیار زیادی را به خود جذب کرده است این تابلوها در ابعاد مختلف به عرصه فروش گذاشته می‌شود.

 فروش عمده تابلوی قلمزنی گل و مرغ زیبا در طرح های مختلف و زیبا از طریق سایت امکان پذیر است و از قیمت کمتری برخوردار است.

فروش عمده تابلوی قلمزنی گل و مرغ

جنس پلاک تابلوی قلمزنی گل و مرغ

جنس پلاک تابلوی قلمزنی گل و مرغ امروزه از متریال های مختلفی برای زیباسازی فضای داخلی بناها استفاده می شود.

یکی از گران قیمت ترین، زیبا ترین و محبوب ترین این متریال ها استفاده از انواع تابلوهای قلمزنی طرح گل و مرغ می باشد.

 جنس پلاک تابلوی قلمزنی معمولا از جنس مس هستند که با قلع روکش و لعاب شده اند که می توانند در قاب های پی وی سی و یا قاب های چوبی به نمایش گذاشته شوند.

روی فلز مس طرح های مختلفی به وجود می‌آید که این کار توسط قلم زنی متبحر قلمزنی می‌شود که می‌تواند طرح‌های مختلفی را از جمله طرح گل و بلبل انواع پرنده و حیوانات طرح لیلی و مجنون و اسماء الهی را به وجود بیاورد و متقاضیان بسیار زیادی را در سراسر نقاط جهان را به خود جذب کند.

 این تابلوهای مسی گران قیمت با هنر دست استادان طراحی شده اند مواد مختلف متناسب با سلیقه مشتریان بررسی فروش گذاشته می‌شوند که توانستند متقاضیان زیادی را در سراسر نقاط دنیا به خود جذب کنند.

 پلاک تابلوی طرح گل و مرغ معمولاً اثر دست با کیفیت می باشد که معمولا یک تا چند پرنده دوره یک بوته گل سرخ وجود دارند که نگاه عاشقانه پرنده به گل را به نمایش می گذارد و جلوه زیبایی دارد‌

 پلاک قلمزنی معمولاً در ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتی‌متر عرضه می گردد.

 در برخی از این پلاک و تابلوها دیده می‌شود که از پارچه جیر مشکی استفاده شده است تا بتواند جلوی بصری آن را بیش از پیش زیبا تر کنند.

نمایندگی خرید تابلوی قلمزنی گل و مرغ

نمایندگی خرید تابلوی قلمزنی گل و مرغ تابلو قلمزنی گل و بلبل با کیفیت زیبا و منحصر به فرد اثر دستی و اثر هنری است که طرفداران متقاضی بسیار زیادی را در سرتاسر نقاط دنیا به خود جذب کرده است.

بنابراین نمایندگی خرید تابلو در سراسر نقاط کشور وجود دارد و این تابلو های زیبا را به فروش گذاشته و توانسته متناسب با سلیقه مشتریان این تابلوها را ارائه دهد.

 همچنین فروش این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین از طریق سایت امکان پذیر است.

شما‌ می توانید انواع طرح گل و بلبل این تابلوها را متناسب با فضای داخلی برای خود تهیه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *