ساعت دیواری خاتم کاری در تمامی فروشگاه های ما فروش در بازار اصفهان صنایع دستی آن با کیفیت تضمینی انجام میشود و محصول دارای گارانتی پس از فروش میباشد.

قیمت ساعت دیواری خاتم کاری اصفهان

از دیر باز تا کنون شهر اصفعان به عنوان مهد صنایع دستی شناخته شده و مردم از سراسر جهان برای دیدن تمام محصولات آن به این شهر سفر می کنند، یکی از مهمترین و پر نقش و نگارترین این محصولات ساعت دیواری خاتم کاری اصفهان است که طرفدان بیشماری دارد و بازار فروش آن بسیار بالا است، جدیدترین مدل این نوع ساعت با توجه به تکنولوژی روز در حال تولید است که در آن از سلیقه و نظر مصرف کنندگان استفاده شده است

یکی از مزایای این ساعت این است که روی دیوار قرار می گیرد و فضای کتری را اشغال مینماید، و برای افرادی کودک در منزل دارند از ایمنی بیشتری نسبت به ساعت های زمینی برخوردار است، همه افراد جامعه به دلیل قیمت مناسب و ارزان تمایل به خرید ساعت دیواری دارند. این ساعت به دلیل داشتن طرح ها و رنگ های مختلف زیبایی خاصی دارد و به همین دلیل در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد که مورد توجه گردشگران و مسافران قرار گرفته است.

یکی از ویژگی های دیگر آن این است که قابل حمل است و به راحتی می توان آن را از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد، تولیدکنندگان این محصول همواره جدیدترین مدل را تولید و به بازار عرضه می کنند تا مصرف کنندگان بتوانند هر نوع از آن را به دلخواه و سلیقه خود انتخاب کنند. کارخانه هایی که این نوع ساعت ها را تولید می کنند، برای تولید این محصول از بانوان با سریقه و خبره در این کار اسفاده می کنند زیرا این ساعتها از ظرافت خاصی برخوردارن و در ساخت آنها باید کمال دقت را داشته باشند و پس از تولید آن ها را به مراکز عمده فروشی منتقل می کنند و از آنجا برای فروش به مغازه ها و فروشگاه ها می فرستند تا به راحتی در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

ساعت دیواری خاتم کاری

این ساعت های خاتم کاری شده بدنه چوبی دارند و کیفیت آن را حتی با یک نگاه می توان حس کرد، یکی از ویژگی های بارز این ساعت که تشخیص آن را آسان می کند برند محصول است، همچنین این ساعت شایسته در انوع رنگی بالا به فر. ش میرسد، طراحی زیبا و ظریف این ساعت در کنار استحکام خوب آن همگی نشان از کیفیت بالای این ساعت خواهد داشت.

بسیاری از شرکت های تولیدی برای اینکه اکثر محصولات خود را یکجا به فروش برسانند، نمایندگی های معتبری را در سراسر کشور راه اندازی کرده اند که نقش عمده فروشان را ایفا می کنند و انواع ساعت های دیواری خاتم کاری شده را در رنگ ها و سایزهای مختلف و با قیمتی کمتر از سطح بازار به فروش می رسانند. این عمده فروشان معمولا اکثر قراردادهای خود را با فروشگاه های عرضه کننده ساعت می بندند و انواع ساعت ها را در تیراژ بالا به فروش می رسانند، همچنین فروش عمده ساعت های دیواری برای کاهش هزینه و مشغله به صورت آنلاین انجام می شود و خریداران می توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی مربوط به این افراد بدون محدودیت زمانی و مکانی محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

قیمت ساعت دیواری صنایع دستی اصفهان

قیمت ساعت دیواری خانگی بسیار متنوع و متفاوت است، هر فردی با هر سلیقه ای این ساعت ها را برای خانه خود انتخاب می کند و با توجه به تفاوت ساعت ها، البته قیمت آنها نیز متفاوت خواهد بود، ساعت های گران قیمت و ارزان معمولا از چند جهت با یکدیگر تفاوت دارند.

  • جنس ساعت به کار رفته در ساعت دیواری از جنس متفاوتی است.
  • طراحی که روی هر ساعت انجام می شود.
  • مدلی که روی ساعت نصب می شود.
  • مقدار سفارش متغیر است و هر چه مقدار آن بیشتر باشد قیمت ارزان تر است.
  • میزان مواد و تجهیزات به کار رفته در آن در قیمت آن تاثیر دارد.
  • کیفیت ساخت و اتصال اجزای ساعت به یکدیگر
  • میزان نقش و نگارهایی که در آن به کار رفته است.

معمولاً این عوامل بر کیفیت و قیمت کالا تأثیر می گذارد، علاوه بر آن از آنجا که این محصول جزو صنایع دستی اصفهان به شمار می آید دارای برند مخصوص به خود است و هر چه ساعت دیواری برندتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود، ساعتها بخشی از دکوراسیون منزل هستند، همانطور که هر ساله مدل های جدیدی از سایر لوازم خانگی به بازار می آید، ساعت دیواری نیز ظاهر خود را تغییر می دهد و امروزه بسیار محبوب است و در طرح ها، مدل ها و رنگ های مختلف به فروش می رسد.

با توجه به رنگ دکور خود می توانید از بین انواع رنگ های ساعت دیواری خود را انتخاب کنید، ساعت دیواری باید با توجه به جنس چوب آن در محیطی مناسب قرار گیرد زیرا به دما و رطوبت هوا واکنش نشان می دهد که ممکن است در هوای سرد یا گرم ترک بخورد یا با جذب رطوبت متورم شود،ساعتهای خاتم کاری شده اصفهان با وجود اینکه مدل های سنتی هستند بسیار پرطرفدارمیباشند و امروزه از لوازم لوکس و باکلاس به شمار می آیند، و در جامعه ای که هر روز به مدل های مدرن اضافه می شود اما مدل این نوع ساعت مدت هاست در بازار دیده می شود و محصولی مدرنیته محسوب میشود.

ساعت های دیواری موجود در بازار امروزه به روش های مختلفی از جمله فروش مستقیم و غیر مستقیم تهیه می شوند، اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد خرید عمده ساعت برای کسب و کار و فروشگاه های خود را دارید، توصیه می کنیم این محصول را به صورت مستقیم خریداری کنید، زیرا علاوه بر صرفه جویی در قیمت ساعت، خرید به موقع و هزینه های مختلف مانند ارسال در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهد شد. عرضه ساعت های دیواری در بازار امروزه به صورت دستی یا به روش های مختلف انجام می شود و خریداران می توانند با توجه به نیاز خود انواع مختلفی از این روش ها را انتخاب کنند.

برای اطلاع از قیمت ساعت دیواری صنایع دستی اصفهان این امکان برای شما فراهم شده تا به نشانی سایت مذکور ماجعه فرمایید و ضمن دیدن و اطلاع از قیمت محصول آن را سفارش دهید تا در سریعترین زمان ممکن محصولی با قیمت مناسب را درب منزل تحویل بگیرید و با استفاده از آن به کیفیت بینظیر آن دست یابید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *