تابلو قلمزنی شیراز یکی از بهترین نوع صنایع دستی کشورمان است که از دیرباز تاکنون در تمامی شهرهای ایران شهرتی فراوان دارد و بسیاری از افراد که به لوازم سنتی علاقه فراوانی دارند آن را خریداری کرده و در دکوراسیون منزل خود استفاده می نمایند. یکی از زیباترین قاب هایی که می توان برای دور کار قلمزنی استفاده کرد، قالب خاتم کاری شده شیراز است که جلوه این تابلو را بیش از پیش نموده و به آن زیبایی خاصی می بخشد.

فروش تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری شیراز

راهنمای انتخاب قاب برای تابلو قلمزنی

راهنمای انتخاب قاب برای تابلو قلمزنی انتخاب یک قاب مناسب برای تولید انواع تابلو قلمزنی از اهمیت بسزایی برخوردار است، در واقع می توان گفت هر چقدر یک استاد قلمزن برای خلق اثر جدید خویش زحمت کشیده و از هنر و مهارت خویش مایه بگذارد، اما از یک قاب مناسب برای این امر استفاده نکند، ارزش نهایی کار او ممکن است تحت الشعاع قرار گرفته و از بهای آن بکاهد.
این قاب ها معمولاً از جنس فلزاتی مانند نقره، مس و برنج ساخته می شوند و البته در برخی از موارد از قاب های چوبی خاتم کاری شده نیز برای این امر استفاده می نمایند.
یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام انتخاب قالب مناسب برای تابلو قلمزنی رعایت شود جنس اولیه این قاب ها می باشد که باید از مرغوب ترین فلزات و چوب ها ساخته شده باشند.
همچنین نقش و نگارهایی که بر روی آن حکاکی شده است، باید تناسب کافی را با تابلو اصلی قلمزنی شده دارا باشد؛ به عنوان مثال نقوش حیوانات و جنگل به همراه گل و بوته در کنار هم هماهنگی بسیار زیبایی را به وجود می آورند، اما اگر نقش تابلوی اصلی شما گل و بوته باشد، اما قاب آن با داستان های تاریخی از شکار حیوانات و … نقش بسته شده باشد، بیننده آن نظم و اصالت را در تابلو احساس نکرده و این موضوع بر روی فروش آن تاثیر منفی می گذارد.

مرکز پخش انواع تابلو قلمزنی شیراز

مرکز پخش انواع تابلو قلمزنی شیراز سایت اینترنتی ما یکی از بزرگترین مراکز پخش انواع تابلو قلمزنی با قاب خاتم است و بهترین نمونه این هنرهای بی نظیر را که خلق شده توسط دست هنرمندان خوش ذوق شیرازی است را با قیمت مناسب در دسترس مشتریان خویش قرار می دهد.
شایان ذکر است که برای تهیه این تابلو ها از بهترین و عالی ترین متریال ها بهره گرفته شده است و در صورتی که آن را خریداری نمایید، می تواند برای سالهای سال زینت بخش فضای داخلی منزل و یا محل کار شما بوده و اصالت ایرانی را به یاد ما بیاورد و این امر برای دوست داران هنرهای تاریخی کشورمان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *