تابلوی قلمزنی اصفهان از جمله هنر های زیبا و ظریف به شمار می رود که افراد بسیار زیادی خواستار خرید و تهیه آن می باشند، این عرضه کننده تلاش می کند تا با فروش تابلوی قلمزنی اصفهان با قیمتی ارزان و مناسب به همراه کیفیتی بالا رضایت مشتریان خود را فراهم سازد و مخاطبان بیشتری را جذب کند. 

فروش تابلوی قلمزنی اصفهان

مشخصات تابلوی قلمزنی اصفهان

مشخصات تابلوی قلمزنی اصفهان اصفهان یکی از زیباترین و مشهورترین شهرهای ایران می باشد که از قدیم به دلیل داشتن هنرمندان بزرگ و بنام، توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز هنری ایران و جهان معرفی نماید.

استادکاران بنام ، با استفاده از ذوق و هنر ایرانی توانسته است صنعت قلمزنی را گسترش داده و تابلو های زیبایی را خلق نمایند، این تابلو ها در ابعاد و طرح های گوناگون و متنوعی توسط استادان این هنر ساخته می شوند.

در ساخت این تابلوها از مس و استفاده می شود و استادان با استفاده از مهارت و هنر خود طرح های از طبیعت و یا چهره و یا آیه ها را به زیبایی طراحی و تولید می نمایند.

از مشخصات تابلوی قلمزنی استفاده از قلع در برخی از این تابلوها برای روکش  می باشد که موجب می گردد زیبایی اثر دو چندان شود. 

در اطراف اثر معمولا برای زیبایی بیشتر از پارچه های جیر مشکی رنگ استفاده می شود تا تابلو زیبایی بیشتری پیدا کند و جذاب تر به نظر بیایید. این تابلو ها در نهایت با استفاده از قاب های چوبی زیبا و ظریف که اغلب از جنس گردو و نارنج  در برخی اوقات نیز از فلز برنج و یا استخوان شتر می باشند، مزین می شوند. 

راهنمای خرید تابلوی قلمزنی

راهنمای خرید تابلوی قلمزنی برای این که بتوان یک تابلو قلم زنی زیبا و جذاب را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کرد نیاز به داشتن تجربه و مهارت است، اگر هنوز  مهارت کافی را ندارید بهتر از تجربه افراد متخصص در این زمینه یا فروشنده معتبر این تابلو استفاده کنید. 

برای این که بتوانید این کالا را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری کنید بهتر است این نمونه از کالاها را به صورت مستقیم خریداری کنید، خرید مستقیم این کالا به شما کمک می کند تا بتوانید با حذف واسطه ها کالای مورد نظر خود را ارزان تر خریداری کنید.

خرید تابلو قلم زنی به صورت عمده نیز به شما کمک می کند تا شما بتوانید با پرداخت پول کمتری بهترین نمونه از این محصولات را خریداری کنید.

همچنین کارشناسان این مرکز با راهنمای خرید تابلو به شما کمک می کنند که از کجا و چگونه می توانید این تابلو را با قیمتی ارزان تر زا قیمت بازار به همراه کیفیتی عالی و بی نظیر خریداری نمایید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *