خوشبختانه در کشور ما بزرگ ترین و معروف ترین فروشگاه ها در زمینه ی فروش شطرنج خاتم کاری اصفهان مشغول به فعالیت هستند. از آنجایی که پیشینه ی هنر خاتم کاری به شهر اصفهان باز می گردد، بسیاری از فروشگاه ها از جمله سایت اینترنتی ما به فروش محصولات تولید شده در این شهر می پردازند. فروشگاه فروش شطرنج در تلاش است تا باکیفیت ترین و زیباترین نوع این محصول را به خریداران و مشتریان خود ارائه دهد. 

فروشگاه فروش شطرنج خاتم کاری اصفهان

طرح های صفحه شطرنج خاتم کاری

طرح های صفحه شطرنج خاتم کاری خاتم کاری از جمله هنرهای دستی شهر اصفهان می باشد، که خریداران و طرفدارهای خاصی را مجذوب خود کرده است. هنر خاتم کاری بر روی انواع ظروف و وسایل مختلف قابل اجرا است که یکی از زیباترین و پرطرفدارترین وسایلی که این هنر بر روی آن اجرا شده، صفحه شطرنج است. برای ایجاد این هنر بر روی صفحه شطرنج از انواع طرح و مدل ها استفاده می شود که هر کدام از این ها نام های مخصوص به خود را دارند. 
از مهم ترین طرح های صفحه شطرنج می توان به طرح دیبا اشاره کرد. این طرح با استفاده از ساده ترین و شیک ترین اشکال به وجود آمده و از ظرافت خاصی نیز برخوردار است. این طرح از صفحه شطرنج در حالی که از سادگی زیادی برخوردار است، دارای طرفداری های زیادی می باشد. از دیگر طرح های این محصول می توان به طرح فیونا اشاره کرد. در این نوع مدل تمام طرح های به کار رفته بر روی صفحه قرینه ی یکدیگر می باشند و با دقت و تمرکز زیادی کار شده اند. 
این طرح طوری ساخته شده که امکان دیده شدن بتونه کاری ها در آن وجود ندارد و همچنین مکانی در آن خالی از طرح نیست. 

خرید شطرنج خاتم کاری اصفهان

خرید شطرنج خاتم کاری اصفهان شطرنج خاتم کاری اصفهان در بازار فروش از خرید فوق العاده ای برخوردار است که دلیل آن مرغوبیت و فوق العاده بودن این محصول می باشد. خرید شطرنج خاتم به دو روش عمده و تکی نیز انجام می شود که هر یک از این روش ها مشتری های مخصوص به خود را دارند. همچنین قیمت این محصول در هر یک از این روش ها متفاوت و متغیر است اما در کل می توان گفت که قیمت خرید عمده شطرنج خاتم کاری بسیار ارزان تر و مناسب تر از خرید تکی می باشد. 
قیمت فروش شطرنج خاتم کاری اصفهان به عوامل مختلفی اعم از: نوسانات بازار، کیفیت و مرغوبیت، میزان عرضه و تقاضا، طرح و نقشه، سایز و اندازه، میزان ظرافت و زیبایی، روش خرید اعم از مستقیم و غیر مستقیم و غیره بستگی دارد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *