تخته نرد یکی از بازی های سنتی و قدیمی ما ایرانی ها است که تا به امروز هم طرفداران خاص خودش را دارد و در سطح گسترده ای تولید می شود. تولید انواع تخته نرد در حال حاضر در جنس ها، ابعاد و طرح های گوناگونی صورت می گیرد که یکی از آن ها تخته نرد خاتم کاری شده است. در این مطلب ما در خصوص فروشگاه فروش تخته نرد خاتم کاری شده و کیفیت این محصول صحبت خواهیم کرد.

فروشگاه فروش تخته نرد خاتم کاری شده

کیفیت جنس تخته نرد خاتم کاری

کیفیت جنس تخته نرد خاتم کاری از آن جایی که تخته نرد نوعی وسیله بازی سنتی به شمار می رود، بسیاری از افراد هم تمایل دارند که از اشکال و طرح های سنتی در ساخت آن استفاده کنند.

یکی از این طرح های بسیار محبوب و پر طرفدار خاتم کاری است.

اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که کیفیت جنس تخته نرد به واسطه چوبی که در ساخت آن به کار گرفته شده تعیین می شود. هرچند که تمیز و یکدست بودن خاتم کاری هم بر زیبایی آن تأثیر گذار است.

مرغوب ترین چوب که البته از قیمت بالایی هم در بازار برخوردار است را می توان چوب گردو نام برد. این چوب مقاومت و کیفیت بسیار بالایی دارد و اتفاقا خاتم کاری بر روی این نوع چوب کیفیت بصری بسیار بالایی به همراه دارد.

از دیگر چوب های مرغوب و با کیفیت برای ساخت تخته نرد می توان به چوب های روسی اشاره کرد.

خرید تخته نرد خاتم کاری شده

خرید تخته نرد خاتم کاری شده اگر شما هم قصد خرید تخته نرد خاتم کاری شده را دارید، باید پیش از خرید به نکات مختلفی توجه داشته باشید.

از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیوه خرید: خوشبختانه در سال های اخیر امکان خرید آنلاین و غیر حضوری این محصول به وجود آمده است و شما می توانید به راحتی با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید و محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید.
  • قیمت خرید محصول: به طور کلی باید بدانید که عوامل زیادی هستند که بر قیمت نهایی خرید شما در بازار تأثیر می گذارند. عواملی همچون جنس تخته نرد، ابعاد تخته نرد، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضای بازار، شیوه خرید شما که می تواند حضوری و یا اینترنتی باشد و … .
  • حجم خرید محصول: امکان خرید تخته نرد به صورت عمده و تکی وجود دارد و طبیعی است که قیمت نهایی خرید محصول به صورت عمده از قیمت پایین تری در مقایسه با خرید تکی برخوردار باشد.

همینطور لازم به ذکر است که شما می توانید پیش از خرید تخته نرد ابتدا قیمت روز آن را استعلام بگیرید و سپس نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *