هنر صنایع دستی ایران از دیرباز زبانزد خاص و عام بوده و شهرتی جهانی دارد. هنر قلم زنی نیز یکی از این صنایع دستی منحصر به فرد است. امروزه تابلو قلم زنی مسی که برگرفته از همین هنر می باشد یکی از آثار هنری زیبای ایرانی محسوب می شود که در طراحی دکوراسیون نقش مهمی را ایفا می کند. تابلوهای قلم زنی مسی حاصل ذوق و سلیقه بی نظیر هنرمندان ایرانی هستند و امروزه در تمامی فروشگاه های هنری موجود می باشند.

از صفحه فروشنده تابلو مسی قلمزنی دیدن کنید .

فروشگاه فروش تابلو قلم زنی مسی

مدل های تابلو قلم زنی مسی

مدل های تابلو قلم زنی مسی مدل های تابلو قلم زنی مسی انواع متفاوتی دارند نظیر تابلو بشقاب و خاتم کاری, این تابلوها شامل نقوش گل و مرغ, تصاویر شکار, اسماء متبرکه و… هستند. کیفیت پلاک های به کار رفته در آنها نیز متفاوت می باشد و بسته به نقشی که برای طراحی آن در نظر گرفته شده توسط اساتید تعیین می شود. سبک کاری این قلم زنی مسی به سه دسته تقسیم می شود, سبک اصفهان, شیراز و تبریز.

در مدل هایی که به سبک شیراز تهیه می شوند پس از طراحی نقش, شروع به برجسته سازی و کف سازی خواهند کرد, در سبک اصفهان معمولا برجستگی ها عمیق تر بوده و حالتی سه بعدی به خود می گیرند. در سبک تبریز نیز به دلیل استفاده از فشار مچ دست طرح ها صاف و کم عمق هستند. این تابلوها در سایز های متفاوتی تهیه می شوند. تابلوهای مسی قلم زنی شده گاهی اوقات با لعابی از نقره یا قلع نیز پوشانده می شوند. تابلوهای قلم زنی مسی در دکوراسیون های سنتی کاربرد گسترده ای دارند و با زیبایی چشم نواز خود و هنر دست هنرمندان بنام ایرانی, جلوه ای دیگر به دکوراسیون شما خواهند بخشید.

قیمت خرید تابلو قلم زنی مسی

قیمت خرید تابلو قلم زنی مسی قیمت خرید تابلو قلم زنی مسی بسیار متفاوت است. این تابلوها ها انواع گوناگونی دارند و قیمت آنها با توجه به مساحت, طرح, مواد به کار رفته, کیفیت کار و هنرمند طراح آن تعیین می شود. این تابلوها به دلیل طیف قیمتی گسترده برای همه بودجه ها قابل تهیه هستند.

روش های گوناگونی برای خرید این محصولات وجود دارد, هم می توانید از طریق وب سایت های اینترنتی این محصولات را تهیه کنید و هم می توانید با مراجعه به فروشگاه های صنایع دستی اقدام به خرید تابلو قلم زنی مسی مورد علاقه خود کنید. اگر با این محصولات آشنایی کافی ندارید می توانید از مشاوران و کارشناسان قلم زنی بهره گیری کنید. با برقراری تماس با این کارشناسان می توانید در رابطه با هنر قلم زنی اطلاعات بیشتری کسب کنید و با مراکز عرضه کننده این تابلوهای زیبا آشنا شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *