بسیاری از افراد که از یک طرف به زندگی های لوکس و تجملاتی علاقه مند هستند و از طرف دیگر مایل هستند که برای تزیین فضای درونی منازل خود از وسایل سنتی و در عین حال شکیل و ارزشمند استفاده نمایند باید حتما به فروشگاه فروش تابلو قلم زنی اصفهان سری بزنند. در این فروشگاه ها تابلو هایی بی نظیر از ذوق و هنر به نمایش گذاشته شده اند که ابهت و شکوه خاصی به سالن پذیرایی منزل یا محیط کار آن ها بخشیده و آن ها را به مقصود خود می رسانند. 

فروشگاه فروش تابلو قلم زنی اصفهان

جنس قاب تابلو قلم زنی مسی

جنس قاب تابلو قلم زنی مسی

قلم زنی تابلو معمولا بر روی صفحاتی فلزی از جنس فلز های مقاوم و در عین حال ارزنده ای مثل مس، نقره و مانند اینها انجام می شود که از این میان ورقه های مسی به دلیل قیمت مناسبی که دارند مقرون به صرفه تر می باشند. 

از آنجا که برای خلق یک تابلو قلم زنی حوصله، دقت، ظرافت، سلیقه، ذوق، هنر و از همه مهم تر وقت بسیاری لازم است بدیهی است که باید این اثر ارزشمند در یک قاب زیبا جا داده شود، قابی که ارزش این همه هنر را داشته باشد و از طرفی هم ارزش هنری آن را دو چندان نماید. 

جنس قاب تابلو قلم زنی را برخی افراد معمولا از میان چوب هایی گران بها مانند چوب گردو انتخاب می کنند که هم دوام بسیار بالایی دارد و هم ارزش تجاری کار را تا میزان قابل توجهی بالا می برد. 

عده ای دیگر مه ذوق هنری بیشتری دارند از قاب های خاتم کاری شده برای تابلو های قلم زنی استفاده می نمایند که بر ارزش مادی و هنری تابلو می افزاید، در تابلو های قلم زنی که جهت صادرات تهیه می شوند بیشتر از این نوع قاب استفاده می شود. 

برخی دیگر از استادان هنر قاب های مسی را ترجیح می دهند، قاب هایی با نقوش برجسته که با قلم زنی های درون قاب سنخیت کامل داشته و زیبایی خاص و منحصر به فردی به آن ها می بخشد. 

قیمت خرید انواع تابلو قلم زنی اصفهان

قیمت خرید انواع تابلو قلم زنی اصفهان

از آنجا که تابلو های قلم زنی یکی از صنایع دستی محسوب می شوند طبیعی است که مانند هر کار هنری دیگر، قیمت متفاوت تری نسبت به وسایل تزئینی و به ویژه انواع دیوار کوب داشته باشند. 

قیمت انواع تابلو قلم زنی با توجه به معیار های متفاوتی چون نوع طرح و نقوشی که در تابلو طراحی شده است، میزان وقت و دقتی که برای خلق آن اثر هنری عظیم صرف شده، جنس قاب تابلو قلم زنی، اندازه تابلو و مانند اینها سنجیده می شود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *