انسان ها به وسیله ی چکش و قلم طرح های زیبایی را روی جنس های مختلف حکاکی و کنده کاری می کنند که به این. کار قلمزنی گفته می شود. تابلوهای سنتی بسیار زیادی وجود دارد که این طرح های زیبا روی آن ها ایجاد شده است. فروشگاه های مختلف در سراسر کشور انواع تابلو قلمزنی سنتی را با قیمت های مناسب و کیفیت های عالی به فروش می رسانند.

فروشگاه فروش تابلو قلمزنی سنتی

جنس انواع تابلو قلمزنی سنتی

جنس انواع تابلو قلمزنی سنتی

در بسیاری از شهرهای ایران به خصوص اصفهان افراد بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از بهترین ابزار روی تابلوهایی با جنس های باکیفیت و عالی انواع طرح های زیبا و خاص را حکاکی و قلمزنی می کنند.

استاد قلمزن با استفاده از انواع قلم ها با سایزها و اندازه های گوناگون و چکش توانسته اند روی انواع تابلو ها با جنس های مختلف مانند، طلا، مس، نقره و … طرح های مختلفی را به وجود بیاورند و سپس با قیمت های مناسب به فروش برسانند.

جنس تابلو قلمزنی معمولا باید به گونه ای باشد که هنگام ضربه زدن به آن با استفاده از قلم های نازک سوراخ نشود.

با مراجعه به سایت های مختلف در این زمینه می توان انواع تابلوهای زیبا را با طرح ها و جنس های مختلف مشاهده نمود و همچنین می توان طرح مورد نظر خود را روی جنس های مختلف سفارش داد و در زمان مورد نظر تابلو را تحویل گرفت.

نمایندگی خرید تابلو قلمزنی سنتی

نمایندگی خرید تابلو قلمزنی سنتی

این تابلوها بعد از آماده شدن و بسته بندی برای فروش به نمایندگی های مختلفی در سراسر کشور ارسال می شود، برای خرید تابلو سنتی از این نمایندگی ها می توان به چند روش که در این جا به طور مختصر و مفید به آن ها اشاره می شود اقدام نمود. مانند:

  • خرید اینترنتی: تنها به کمک یک وسیله هوشمند می توان به این سایت های فروش مراجعه کرد و بعد از مشاهده تمام محصولات و مقایسه آن ها، طرح مورد نظر را انتخاب نموده و بعد از پرداخت مبلغ آن را به آدرس داده شده تحویل گرفت.
  • خرید حضوری: در این روش شخص با مراجعه به مراکز فروش در سراسر کشور تمام محصولات را مشاده نموده و بعد از انتخاب. و پرداخت مبلغ، آن را تحویل می گیرد.
  • و مهم تر از همه اینکه می توان به خود مراکز تولیدی این تابلوها مراجعه کرده و تابلو مورد نظر خود را سفارش داد.

خرید مستقیم از این مراکز باعث می شود که با حذف واسطه و بدون هیچ افزایش قیمتی روی این محصولات بتواند بهترین نمونه مورد نظر را در کمترین زمان ممکن خربداری نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *