تابلو های قلمزنی یکی از بی نظیر ترین هنر های دستی است که در سراسر دنیا شناخته شده اند. خلاقیت و ذوق هنری در ترکیب با هم، این تابلو های زیبا را می سازد. آیه الکرسی از طرح های معروفی است که طرفداران زیادی دارد. در فروشگاه فروش تابلو قلمزنی آیه الکرسی نیز، طیف متنوعی از آنها به چشم می خورد.
فروشگاه فروش تابلو قلمزنی آیه الکرسی

طرح های تابلو قلمزنی آیه الکرسی

طرح های تابلو قلمزنی آیه الکرسی طرح های تابلو آیه الکرسی قلمزنی بسیار متنوع هستند. یکی از گزینه هایی که سبب ایجاد طرح های مختلف این تابلو ها می شود، نوع خطاطی آن ها است. اصولا نقش های اسلیمی در این تابلو به فراوانی خود نمایی می کنند. همچنین قاب های گوناگونی که برای آنها در نظر می گیرند نیز سبب ایجاد طیف متنوعی از آنها سده است. قلب های چوبی از متداول ترین نوع آنها هستند.

برخی از قاب‌های تابلو را هم از پلاستیک های طرح چوب می سازند. از آنجایی قلمزنی که از کنده کاری بر روی فلز انجام می شود، یکی از بهترین فلز برای این کار مس می باشد. بسته به اینکه مس سفید کاری شده برای این منظور استفاده شود یا مس معمولی نیز مدل های مختلفی از این تابلو های ارزشمند تولید خواهد شد.

برنج، نقره و حتی طلا نیز برای ساخت تابلو های قلمزنی به کار برده می شوند، که طبیعتا انواع مختلفی از این تابلو های نفیس و بی نظیر را ایجاد می کنند. بسته به ابعاد و سایز تابلو های مذکور، طرح های متعددی ایجاد شده که هم جنبه تزئینی دارند و هم به عنوان یک هدیه مناسب و با ارزش معنوی بسیار، برای افراد رسمی و غیر رسمی می تواند استفاده شود.

عرضه کننده تابلو قلمزنی آیه الکرسی

عرضه کننده تابلو قلمزنی آیه الکرسی این سایت، عرضه تابلو قلمزنی آیه الکرسی را به صورت عمده و مستقیم در سراسر کشور با نازل ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت انجام می دهد. کلیه متقاضیان این تابلو، با بازدید آنلاین از فروشگاه می توانند طرح های مورد نظر خود را انتخاب نموده و سفارش خرید آنها را ثبت نمایند تا در کمترین زمان ممکن به آدرس خریداران ارسال شوند.

عدم وجود و دخالت دلالان در قیمت گذاری تابلو های مذکور، موجب شده تا قیمت تمام شده آنها در مقایسه با بازار آزاد، بسیار پایین تر باشد. البته فاکتور های دیگری نیز در این قیمت گذاری نقش دارند. جنس فلزی که برای این منظور انتخاب می شود را باید مهمترین عامل بیان کرد. همچنین مدت زمانی که برای قلمزنی صرف می شود هم فاکتور مهم دیگری در این زمینه است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *