کشکول مسی خاتم کاری از پرطرفدارترین انواع ظروف مسی در کشور می باشد که توسط شرکت‌ ها به صورت مستقیم‌ در بازار عرضه می گردد. فروشگاه ها ابتدا این محصول را از شرکت ‌ها خریداری نموده و به فروش می رسانند. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

فروشگاه عرضه کشکول مسی خاتم کاری

مدل های کشکول مسی خاتم کاری

مدل های کشکول مسی خاتم کاری کشکول مسی خاتم کاری مدل های‌متنوعی دارد، مدل های کشکول مسی با توجه به سلیقه افراد انتخاب می شوند. در ادامه چند مورد از بهترین و زیباترین مدل های کشکول مسی خاتم کاری شده را نام برده ایم، با ما همراه باشید. 

کشکول گل برجسته

این محصول به صورت گل روز تولید می شود و روی آن نیز یک‌گل زیبا و برجسته حک می شود، این گل با هنر خاتم کاری طراحی می شود و زیبایی کشکول را دو چندان می کند. کشکول گل برجسته طرفداران زیادی دارد و از دیگر انواع کشکول مقاوم تر است.

کشکول مسی مدل قو

این نوع کشکول شبیه به پرنده قو تولید می شود و تمام طراحی آن با توجه به ظاهر این پرنده انجام می شود. این محصول ظاهری زیبا و سلطنتی دارد و تولید آن نیز از قرن ها پیش تا به امروز ادامه داشته است.

کشکول مدل قو دارای دو عدد دسته می باشد که زیبایی منحصر به فردی به آن بخشیده اند. قیمت این نوع کشکول از دیگر انواع این محصول بالاتر است و این به دلیل طراحی بی نظیر آن به شکل پرنده قو می باشد.

کشکول گرد

این محصول ساده ترین مدل کشکول محسوب می شود ولی با وجود سادگی زیبایی چشمگیری دارد. کشکول گرد به شکل یک کاسه طراحی می شود و دارای یک پایه محکم در پایین خود می باشد. قیمت این مدل کشکول بسیار مناسب و ارزان است.

کشکول مستطیلی

این نوع کشکول به صورت مستطیل طراحی می شود و روی آن با نگین های زیبا تزئین می شود.

مرکز فروش کشکول خاتم کاری مسی

مرکز فروش کشکول خاتم کاری مسی فروش کشکول خاتم کاری مسی امروزه با رونق بسیار خوبی مواجه شده است و خریداران زیادی دارد، علت این محبوب بودن کشکول مسی زیبایی منحصر به فرد آن می باشد.

مرکز فروش این محصول نیز شرکت‌های تولید کننده ایرانی می باشند، شرکت‌های بسیار زیادی در نقاط مختلف کشور به تولید ظروف مسی پرداخته اند.

این شرکت‌ها تمام تلاش کارکنان خود را به کار می گیرند تا بتوانند این محصول را با بالاترین میزان استاندارد و کیفیت تولید نمایند و آن را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسانند.

قیمت کشکول مسی نیز با توجه به میزان مس استفاده شده در تولید آن معین می شود، اگر در تولید کشکول از مس خالص استفاده شده باشد مسلما قیمت آن‌بالاتر خواهد بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *