در معرفی یکی از زیباترین ظروف ایرانی که قدمتی دیرینه را به همراه داشته و ظرافتی بیش از ظروف دیگر را به تصویر می کشند؛ می توان به ظروف خاتم کاری اشاره کرد که روی سطح آنها اثری از مثلث های کوچک و چند ضلعی منظم دیده می شود. از ابداع کنندگان ظروف خاتم کاری اصفهان است که انواعی از آنها را می توان در اختصاصی ترین فروشگاه عرضه این محصولات مشاهده کرد.

فروشگاه عرضه ظروف خاتم کاری اصفهان

انواع ظروف مسی خاتم کاری شده

انواع ظروف مسی خاتم کاری شده هنر خاتم کاری اختصاص به مناطق خاصی از ایران داشته که اصفهان در این میان رتبه دار می باشد؛ در این شهر بزرگ که نصف جهان را لقب گرفته؛ این هنر والا گسترش و شیوع بسیاری پیدا کرده و در جای جای آن، محصولات خاتم کاری زیبایی را می توان مشاهده کرد.

از جمله این محصولات، ظروف مسی خاتم کاری می باشند که به ظروف مسی آغشته به طرح و نقوش خاتم اشاره داشته و انواع و اقسام مختلفی را شامل می گردند که اگر بخواهیم تعدادی از آنها را نام ببریم؛ شامل موارد زیر خواهند شد:

  1. انواع میوه خوری مسی خاتم کاری شده: هیچ میوه خوری ای از نظر اصالت، جنس و زیبایی به پای این میوه خوری ها نرسیده و افرادی که به اشیاء و ظروف کلاسیک علاقمند می باشند؛ به استفاده از آنها روی آورده اند.
  2. جام های مسی خاتم کاری شده: جام هایی مزین به هنر خاتم کاری و برخوردار از جنس مسی، بهترین گزینه برای گوشه ای از دکوراسیون بوده و با آنها می توان سبکی کلاسیک را حتی در دکوراسیون های مدرن خلق کرد.
  3. شکلات خوری مسی پایه دار خاتم کاری: بهترین و وزین ترین شکلات خوری، بخصوص برای پذیرایی از مهمانان ویژه، این محصول بوده که از زیبایی، ظرافت و کیفیت، چیزی کم ندارد.
  4. قندان مسی خاتم کاری: با جای دادن این قندان در میز پذیرایی می توان اوج علاقه به اصالت و هنر ایرانی را نشان داده و در عین حال قندان هایی زیبا و درخور را جلوی چشمان مهمانان ظاهر نمود.

مرکز پخش ظروف خاتم کاری اصفهان

مرکز پخش ظروف خاتم کاری اصفهان اگر اندکی در مرکز پخش ظروف خاتم بگردید؛ خواهید دید که جایگاه ظروف خاتم اصفهان از همه بالاتر بوده و درصد موجودیت آنها هم نسبت به سایر ظروف خاتم کاری نیز بیشتر است.
این ظروف دربرگیرنده کیفیت بی نظیری بوده و مس به کار رفته در آنها نیز اصل اصل است؛ همچنین نقوش و طرح های خاتم کاری به کار رفته در این ظروف نیز به طرزی استادانه و هنرمندانه کار شده و با وجود همه این ویژگی هاست که توانسته اند در دل خریداران جا باز کنند.
شاید قیمت این گروه از ظروف خاتم کاری نسبت به ظروف دیگر، بیشتر باشد؛ اما زمانی که آنها را ببینید؛ به قدری شیفته شان خواهید شد که اصلاً قیمت از خاطرتان خواهد رفت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *