زعفران گیاهی با ارزش است. از طرفی برای فروش بهتر، این گیاه را در بسته بندی های شیک با طرح های سنتی ارائه می دهند. با مراجعه به فروشگاه عرضه ظرف خاتم کاری زعفران، می توانید، زیباترین محصولات را به دست آورید. بیشتر این کالاها، به صورت چاپی تولید می شوند؛ ولی نوع دست ساز و با کیفیت هم وجود دارد.فروشگاه عرضه ظرف خاتم کاری زعفران

ابعاد ظرف خاتم کاری زعفران

ابعاد ظرف خاتم کاری زعفران ظروف مخصوص گیاه با ارزش زعفران، می تواند از جنس مقوا و یا فلز باشد. آنان نقش و نگارهای قشنگی دارند که از گیرایی بالایی برخوردار می باشند و طبعاً هر مشتری را به سوی خود می کشاند. اما آیا می دانید ابعاد ظرف خاتم کاری زعفران، به چه صورت است؟ در زیر به چند نمونه اشاره می نماییم:

  • ظرف مقوایی با ابعاد 12 سانتی متر مخصوص 10 گرم
  • ظرف فلزی با ابعاد 12 و ارتفاع 5 سانتی متر، برای 40 گرم
  • ظرف فلزی با ابعاد 17 و ارتفاع 10 سانتی متر برای 250 گرم
  • ظرف فلزی با ابعاد 17 و ارتفاع 8 سانتی متر برای 150 گرم

البته طبق سفارش هم می توان در ابعاد دلخواه این کالاهای لوکس را به دست آورد. زیبایی محسور کننده این ظروف سبب می شود تا بتوانید بهتر زعفران ها را عرضه کنید. عمدتاً کسانی که در کار صادرات زعفران هستند، سعی می نمایند تا از این ظرف ها استفاده کنند.

در هر حال، ابعاد ظرف های مخصوص طلای سرخ می تواند بزرگتر هم باشد. آن را می توانید به راحتی تهیه نمایید که به این موضوع در بخش بعدی، اشاره خواهیم کرد.

مرکز پخش ظرف خاتم کاری زعفران

مرکز پخش ظرف خاتم کاری زعفران اگر به مرکز پخش ظرف خاتم کاری زعفران سر بزنید، با انواع متفاوتی از این محصول مواجه خواهید شد. شما قادر هستید که هم نوع دست ساز را تهیه کرده و هم این که نوع چاپی که خاتم کاری های آن، توسط دستگاه ها انجام شده است را بخرید.

قیمت هر یک از این کالاها نیز متفاوت است. به هر حال، ظروف فلزی از مقوایی گرانتر عرضه می شوند. این را هم نباید از یاد برد که موضوع سایز آنان هم در این زمینه مهم است.

اگر در کار بسته بندی زعفران هستید و از سویی می خواهید محصولات را شیک به بازار عرضه کنید، خوب است از این مرکز خرید عمده را انجام دهید. این کار سبب می گردد تا با هزینه های کمتری بهترین ظروف را به دست آورید.

نوع مرغوب کالا، زنگ نمی زند، بوی نامطبوع نمی دهد. از طرفی، درب های عالی دارد که خوب کیپ می شود و به این صورت، بوی خوشایند زعفران از بین نمی رود. در هنگام تهیه، به این موضوعات توجه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *