تابلو قلمزنی مینیاتور از صنایع دستی بسیار زیبای کشور ما است که با زحمت، دقت و مهارت زیاد قلمزنان ایران تولید می شود. تابلوهای قلم زنی ارزش بالایی دارند. آنها را می توان از فروشگاه های معتبر عرضه صنایع دستی تهیه کرد. 

هنرکاران از جمله فروشگاه های معتبر تابلوهای قلمزنی مینیاتوری است.

فروشگاه عرضه تابلو قلمزنی مینیاتور

مدل های تابلو قلمزنی مینیاتور کدام است؟

مدل های تابلو قلمزنی مینیاتور کدام است؟ تابلوهای قلمزنی مینیاتوری تابلوهایی هستند که نقوش مینیاتوری در آنها توسط ابزار خاص و روی فلزهایی مانند مس، طلا، نقره و برنج حک می شود.

پیشینه هنر قلمزنی در ایران به قبل از دوره هخامنشی می رسد. به طور مثال آثاری از قلمزنی مربوط به دوره مادها در منطقه آذربایجان کشف شده است.

قلم زنی از هنرهای سنتی دیرینه است که در ایران سه سبک دارد: شیراز، تبریز، اصفهان

سبک شیراز که مکتب شیراز نیز خوانده می شود بیشتر برجسته سازی روی نقره است و شامل نقوش ساسانی و هخامنشی و گل و مرغ است. در مکتب شیراز از دو روش ریز قلم و برجسته یا منبت استفاده می شود.

در سبک تبریز برای ایجاد نقوش از فشار مچ دست و در سبک اصفهان از ضربات چکش استفاده می کنند. بنابراین تفاوت بین سبک تبریز و اصفهان در عمق نقشها است. البته قلمزنی اصفهان خود به دو سبک قلم ریز و قلم برجسته نیز تقسیم می شود.

نقوش مینیاتوری نقوش بسیار زیبا هستند که با دقت و مهارت زیاد توسط استادان این رشته خلق می شوند. در این نقشها به جزئیات تصویر دقت فراوانی می شود و اجزای تصویر با دقت و ریزبینی زیاد خلق می شود بنابراین مهارت زیادی را طلب می کند. حال خلق این تصاویر بر روی فلز با هنر قلم زنی سختتر است و مهارت بیشتری طلب می کند. معمولا این هنرمندان تابلوهای خود را در گالریهای مخصوص به نمایش می گذارند و به فروش می رسانند اما فروش آنها در همکاری با فروشنده ها و فروشگاه های مخصوص نیز ممکن است.

تابلوهای قلمزنی مینیاتوری با نقش و نگارهای متنوع و زیبا و آراستگی اصیل و مجلل، می توانند زیبایی دکوراسیون خانه را چند برابر کرده و یا هدیه بسیار مناسبی باشند برای کسانی که دوستشان دارید. 

مرکز فروش تابلو قلمزنی مینیاتور

مرکز فروش تابلو قلمزنی مینیاتور هنر کاران مجموعه ای از هنرمندان ماهر و فروشندگان مجرب است که بهترین و زیباترین تابلوهای قلم زنی را در مرکز فروش خود دارد. این تابلوها در ابعاد مختلف و طرحهای زیبا و با قیمتهای مطلوب به فروش می رسد. این مجموعه مرکز فروش تابلو قلمزنی مینیاتوری است.

برای مشاهده مدل های تابلو قلمزنی مینیاتوری و خرید آن می توانید هم اکنون از سایت ما اقدام کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *