فروشگاه عرضه تابلو خاتم کاری قلمزنی زیباترین محصولات و صنایع دستی خود را با قیمتی بسیار خوب و کیفیتی عالی در معرض فروش قرار داده است. تا کنون بسیاری از بازدید کنندگان این فروشگاه ها  این تابلوی زیبای خاتم کاری را خریداری نموده اند.

تابلو خاتم کاری قلمزنی هنر دست هنرمندان اصیل اصفهانی است که در نوع خود بی نظیر است و مشتریان خاص خود را می طلبد.  ابعاد این تابلوها کاملا متفاوت است و انتخاب  اندازه و سایز تابلو بستگی به سلیقه مشتری دارد که البته قابل احترام است.

فروشگاه عرضه تابلو خاتم کاری قلمزنی

خصوصیات تابلو خاتم کاری قلمزنی

خصوصیات تابلو خاتم کاری قلمزنی تابلوی خاتم کاری قلمزنی در نوع خود بی نظیر است و اصولا با نقوش مختلف از طبیعت یا آیات قرآنی طراحی می شود و یک کار کاملا برجسته و زیبا و چشم نواز است که قاب آن از هنر خاتم کاری سرچشمه میگیرد.

اصولا این نوع از تابلوها که بسیار گران قیمت و ارزشمند هستند دارای اصالت کالا و گارانتی سلامت کالا هستند.

قیمت تابلوی خاتم کاری بر حسب اندازه و نوع طراحی اعم از گل و بوته یا آیات کلام الله مجید و نوع چوبی که برای قاب بکار برده شده است تعیین و ارزش گذاری می شود. از  خصوصیات تابلو خاتم کاری   می توان به نقوش اصیلی که در آن استفاده می شود نام برد. جنس پلاک هایی که برای تابلوها مورد استفاده قرار می گیرد از جنس مس است. نگارگری  بسیار زیبایی که در این تابلوها  استمال می شود بسیار چشم نواز و قابل توجه است. 

مرکز فروش تابلو قلمزنی خاتم کاری

مرکز فروش تابلو قلمزنی خاتم کاری مرکز فروش تابلو قلمزنی خاتم کاری زیباترین و منحصر به فرد ترین تابلوهای خود را به معرض فروش قرار داده است . قیمتی که برای این تابلوها در نظر گرفته شده با توجه به سایز و طراحی و…می باشد. یک تابلوی کاملا اصیل و صاحب ارزش که می تواند زینت بخش منازل شما هنردوستان باشد.

البته در برخی از تابلوهای خاتم کاری از نقوش تذهیب استفاده شده که فوق العاده است. رنگ زیبا و رمانتیک آبی لاجوردی  و نقش های مینیاتوری که در این تابلوها به چشم می خورد آرام بخش منازل و روح و روان  شماست.

محاطب ارجمند برای مشاهده انواع و اقسام تابلوی قلمزنی خاتم کاری  می توانید به سایت ما مراجعه نموده و  تابلوی مورد نظر خویش را انتخاب و بعد از پرداخت بیعانه و سفارش آن را درب منزل و یا به آدرسی که اعلام می نمایید با پرداخت مابقی وجه آن را دریافت نمایید. 

کالاهای ما همگی دارای اصالت کالا و گارانتی هستند و تضمین شده خدمت شما عزیزان ارائه می شود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *