مس گری و خاتم کاری از هنرهای اصیل ایرانی است که در آن از این فلز زیبا و گرانبها صنایع دستی زیبایی ساخته می شود. ترکیب مس و خاتم باعث می شود تا محصولات منحصر به فردی خلق شود که طرفداران زیادی هم دارد. ظروف مسی خاتم کاری شده  امروزه در بازارهای داخلی و خارجی بیشترین فروش را دارند. این ظرف دارای تزیینات و کنده کاری های ظریفی است که زیبایی آن را دو چندان می کند. امروزه بازار فروش این صنایع دستی جذاب رونق زیادی پیدا کرده است. 

فروشندگان ظروف مسی خاتم کاری شده

کیفیت ظروف مسی خاتم کاری شده

کیفیت ظروف مسی خاتم کاری شده کیفیت ظروف مسی خاتم کاری شده بسیار بالا بوده و به همین دلیل دوام زیادی دارند. تولید این هنر زیبا توسط برترین هنرمندان ایرانی انجام می شود. ساخت این ظروف به صورت سنتی و صنعتی انجام می شود که هر کدام روش های مختص به خود را دارند. ابتدا ورق مس را با چکش کاری سرد و گرم فرم دهی می کنند تا شکل مورد نظر را پیدا کند. 

هر چه کیفیت مواد اولیه برای ساخت این ظروف بهتر باشد محصول نهایی درجه یک خواهد بود. این مصنوعات دارای دوام بالایی هستند و سطحی صاف و صیقلی و براق دارند که علاوه بر زیبایی ظاهری شست و شوی راحتی هم دارد. رنگ سرخ مهمترین نشانه شناخت این ظروف است که باعث تمایز آن نسبت به فلزات دیگر می شود. 

خاتم کاری پس از طراحی نقوش مختلف صورت می گیرد و نیاز به دقت و ظرافت بالا دارد. این مصنوعات ماندگار دارای سطح کیفی بالایی هستند. 

قیمت خرید ظروف مسی خاتم کاری شده

قیمت خرید ظروف مسی خاتم کاری شده قیمت ظروف مسی بر اساس کیفیت و نوع و سایزی که دارند مشخص می شود. قیمت در بازار دارای تنوع بسیار است، زیرا این محصولات در نمونه های گوناگون در بازار ارائه می گردند که از نظر سطح کیفی با همدیگر فرق دارند. قیمت می تواند مشتریان را در انتخاب و خرید محصولات یاری دهد. زیرا اکثر مشتریان بر اساس نرخ محصولات مشخصات آن ها را حدس می زنند.

تصور افراد بر این است که هر چه قیمت بیشتر سطح کیفی بهتر خواهد بود. در صورتی که عوامل دیگری هم بر قیمت ها تاثیر می گذارد. آخرین تغییرات قیمت در بازار بر طبق لیست هایی تعیین می گردد که مشتریانی که قصد خرید محصولات را دارند می توانند با استفاده از این خدمات خریدی مطلوب را انجام دهند.

قیمت محصولات در خطوط تولیدی شرکت ها بر اساس ویژگی هایی که دارند تعیین می گردد که از مهم ترین عوامل روش عرضه محصولات است. عرضه به صورت عمده را با نرخ ارزان تری نسبت به نمونه های بسته بندی در دسترس خریداران قرار می دهد که همین امر خود دلیلی بر استقبال مشتریان از این شیوه عرضه می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *