قلم زنی این هنر والا که زیبایی خاصی دارد، هنر سرزمین اصفهان. هنر اساتید ماهر اصفهانی که با ابزار خود نقش زیبایی روی فولاد می زنند. تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ یکی از طرح های معروف قلم زنی است.

فروشندگان تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ

جنس اصلی تابلو قلم زنی چیست؟

جنس اصلی تابلو قلم زنی چیست؟ قلم زنی یعنی بازی استاد هنرمند با قلم و چکش روی فولاد. ابتدا طراح طرح ایده آل خود که معمولا طرحی نشات گرفته از طبیعت است را روی فولاد می کشد بعد استاد ماهر قلم زن با چکش و قلم های مخصوص آن طرح را با صبر و حوصله ی زیاد روی فولاد پیاده می کند.

تابلو های قلم زنی طرح های مختلفی را روی خود تجربه کرده اند اما بیشتر آنها جلوه ای از طبیعت بوده اند. طبیعت زیبا که همیشه منشا الهامات زیادی برای هنرمندان بوده است. طرح معروف قلم زنی تصویر گل و مرغ است که در بسیاری از آثار مشهور دیده می شود. 

جنسی که زمینه ی کار استاد قلم زن است فولاد می باشد که بیشتر اوقات مخصوصا در طرح  گل و مرغ از جنس مس می باشد. بعدا اینکه استاد قلم زن طرح را روی مس پیاده می کند روی آن را لایه ای پلی استر می کشد که به محافظت از تابلو کمک می کند و ظاهر زیبا تری به آن می دهد. پس جنس تابلو قلم زنی از مس است.

تابلو قلم زنی علاوه بر اصیل بودن کلاسیک هم است و چهره ی زیبایی به منزل یا محیط کار شما می دهد و حتما شما از دیدن آن روی دیوار خود لذت خواهید برد.

تابلو قلم زنی طرح مرغ و گل نسبت به تابلو های دیگر قیمت گران تری دارد چون هم از جنس مس است و هم استاد قلم زن ساعات زیادی را روی ان با صبر و حوصله و مهارت کار کرده است.

تابلوهای اصلی قلم زنی که اصل باشد گران است ولی نوع تقلبی آن هم در بازار موجود است. تابلوی تقلبی سبک تر است و طرح آن در بعضی جاها کج شده است و همینطور قیمت کمتری نسبت به تابلوی اصل دارد.

فروشگاه عرضه تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ

فروشگاه عرضه تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ ما در فروشگاه خود انواع تابلو قلم زنی را عرضه می کنیم. تابلو طرح گل و مرغ ما بسیار شکیل است و از کیفیت و اصل بودن آن مطمین باشید. علاوه بر کیفیت خوب آن ها را با قیمت مناسبی در فروشگاه خود عرضه می کنیم.

فروشگاه عرضه تابلو های ما در تمام کشور شعبه دارد و شما با مراجعه ی حضوری می توانید آن ها را ببینید یا با مراجعه به سایت ما انواع تابلو قلم زنی گل و مرغ و قیمت های آن ها را بازدید کنید و بنا به سلیقه خود بهترین را انتخاب کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *