تنگ مسی خاتم کاری : از تنگ ها در زمان های گذشته برای ریختن گلاب و نوشیدنی ها استفاده می شده است؛ اما اکنون بیش تر ظروف مسی از جمله تنگ مسی خاتم کاری شده جنبه ی تزئینی دارد.

تنگ های مسی خاتم کاری شده به دلیل طراحی و شکل زیبایی که دارند باعث زیبا شدن فضای خانه ها می شوند؛ همچنین این تنگ را می توان به عنوان هدیه به دوستان خود داد؛ و قطعا هدیه ای بسیار گران بها خواهد بود.

فروشنده تنگ مسی خاتم کاری

ویژگی های تنگ مسی خاتم کاری

ویژگی های تنگ مسی خاتم کاری ویژگی های تنگ مسی : تنگ های مسی را می توان در روی آتش یا شعله ی مستقیم قرار داد البته باید در این تنگ آب یا شیر حتما داشته باشد. 

گذاشتن تنگ مسی یا ظروف مسی روی حرارت ویژگی های زیادی دارد از جمله : 

حرکت یکنواخت : ظروف یا تنگ مسی  به صورت یکنواخت حرارت را در تمام ظرف یا تنگ انتقال می دهند و این باعث می شود حرارت تمام سطح ظرف را بپوشاند و غذا به خوبی پخته شود. 

صرفه جویی در انرژی : ظرف های مسی نسبت به بقیه ی ظرف ها انرژی کمتری استفاده می کنند زیرا انتقال حرارت در ظروف مسی بسیار زیاد است.

طول عمر بالا : تنگ های مسی نسبت به ظرف های دیگر طول عمر بیش تری دارند زیرا اگر هر لایه ی قلع ظرف از بین برود می توان با سفید کاری، دوبار یا حتی چند بار از تنگ مسی استفاده کرد.

تنگ های مسی خاتم کاری از طبیعت هم محافظت می کنند زیرا :

1.مواد اولیه ظرف های مسی به طور طبیعی در طبیعت یافت می شود و اگر این ظرف ها عمر خود را از دست دهند می توان آن ها را بازیافت کرد.

2 تنگ ها و ظرف های مسی حرارت را به خوبی و سریع پخش می کنند؛ به همین دلیل میزان انرژی ای که استفاده می شود بسیار کم خواهد بود و در طول زمان زیاد باعث صرفه جویی می شود.

خرید مستقیم تنگ مسی خاتم کاری

خرید مستقیم تنگ مسی خاتم کاری خرید مستقیم تنگ خاتم : پزشکان زیادی به استفاده از ظروف مسی توصیه می کنند؛ زیرا این ظروف علاوه بر زیبایی که دارند برای سلامتی هم بسیار مهم و ضروری است. 

ظروف مسی خاتم کاری شده را می توان در بازار های داخل شهر ملاحظه کرد؛ قیمت هر یک از ظرف های مسی را بر اساس وزنی که دارند قیمت گذاری می کنند. 

فروشندگان ظروف مسی افرادی هستند که در شناخت ظروف مسی مهارت زیادی دارند آن‌ ها می توانند طرح هایی را که روی تنگ های مسی حک شده است را بشناسند.

مردم می توانند با مراجعه به شهر خود یا شهر هایی که ظرف های مسی را می سازند تنوع تنگ های مسی را ببینند و به صورت مستقیم آن را خریداری کنند. 

البته ظروف مسی را اینترنتی هم می شود خریداری کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *