تابلو قلم زنی بیضی یکی از بهترین انواع تابلوهای تزئینی تولید شده در کشور به حساب می‌آیند که به دلیل طرح بسیار زیبایی که دارند از طرفداران قابل توجهی برخوردار هستند. روش‌های متعددی برای فروش تابلو قلم زنی شده بیضی شکل وجود دارد که در این بین فروش اینترنتی یکی از بهترین روش‌ها برای خرید تابلو قدم زنی وجود به حساب می‌آید زیرا در این روش کالا به صورت مستقیم از تولید کننده به خریدار می‌رسد و قیمت کمتری برای او خواهد داشت.

فروشنده تابلو قلم زنی بیضی

ویژگی های تابلو قلم زنی بیضی

ویژگی های تابلو قلم زنی بیضی قلم زنی یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که از سالیان دور توسط  هنرمندان ایرانی رواج داشته است. اگر شما هم به خرید تابلو قلم زنی شده علاقه مند شده باشید قطعا به دنبال به دست آوردن اطلاعات دقیقی در مورد مهمترین ویژگی های تابلو قلم زنی هستید.
در مورد این دسته از تابلوها باید گفت که اصولا جنس استفاده شده در تولید این تابلوها مس است و دلیل استفاده از مس در تابلو قلم زنی شده هم این است که فلز مس در برابر ضربه استقامت بالایی از خود نشان نمی‌دهد و لذا می‌توان با استفاده از قلم‌های ریز و درشت انواع مختلفی از اشکال را در داخل آن با جزئیات کامل قلم زنی کرد.
از طرف دیگر باید گفت که در تولید تابلوهای قلم زنی شده، از هنرهای مختلفی همچون هنر قلمزنی که به صبر و حوصله و مهارت زیاد نیاز دارد در کنار خاتم کاری که از آن برای تزئین دور تابلوهای قلمزنی استفاده می‌شود و نقاشی اسلیمی که با آن طرح‌های بسیار جذابی از گل و مرغ و شکار و … بر روی تابلو نقش می‌بندد بهره گرفته می‌شود.

همانطور که گفته شد قلمزنی هنری بسیار ظریف است و هرچقدر که جزئیات در تابلوهای قلمزنی شده بیشتر رعایت شود، تابلو از ارزش بالاتری برخوردار خواهد بود.


قیمت فروش تابلو قلم زنی بیضی

قیمت فروش تابلو قلم زنی بیضی قیمت تابلو قلم زنی بسته به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود که از جمله‌ی مهمترین پارامترها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندازه و ابعاد تابلو قلم زنی شده
  • طرح و نقش تابلو
  • مهارت استاد کار و تمیزی طرح اجرا شده در تابلو
  • و …

لذا به صورت کلی نمی‌توان بدون در نظر گرفتن این پارامترها اطلاعات دقیقی در مورد قیمت خرید و فروش تابلو قلم زنی ارائه کرد.
از طریق شماره‌های تماس موجود در این سایت می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد آخرین قیمت فروش تابلو قلم زنی بیضی به دست بیاورید و با مهمترین ویژگی‌های یک تابلو قلم زنی خوب بیشتر آشنا شوید. همچنین از طریق این فروشگاه می‌توانید این محصولات را مناسب با نیاز خود در طرح‌ها و ابعاد مختلف سفارش دهید و چندی بعد آن را در اقصی نقاط کشور در محل دلخواه و تعیین شده خود تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *