فروشنده تابلو قلمزنی طبیعت همواره در بازار به دنبال تامین کننده مناسب جهت خرید انواع این محصولات با قیمت مناسب و کیفیت عالی است. برای این منظور شناخت انواع تابلوهای تولیدی و استادکاران اهمیت زیادی دارد. در این مقاله ما قصد داریم به بررسی انواع بهترین تابلوها و چگونگی خرید مدل های پرفروش در بازار سراسر کشور با نرخ مقرون به صرفه بپردازیم.

فروشنده تابلو قلمزنی طبیعت

کیفیت جنس تابلو قلمزنی طبیعت

کیفیت جنس تابلو قلمزنی طبیعت قلمزنی به هنری می گویند که در آن استادکاران با استفاده از ابزارهایی مانند چکش و قلم های فولادی اقدام به ایجاد طرح و نقاشی هایی بر روی سطوح مختلف می کنند. این سطوح می تواند از جنس هایی مانند طلا، نقره، مس و برنج باشد.
بنابراین اولین و مهمترین نکته در مورد انواع تابلو قلم زنی اینکه، جنس صفحه اهمیت زیادی در تعیین کیفیت نهایی آن خواهد داشت. به این معنی که بدون شک تابلوهای قلمزنی نقره به مراتب بهتر از مدل های مس یا برنج هستند. البته انتخاب جنس تابلو بستگی به سلیقه و میزان بودجه مشتری دارد. نکته دوم در تعیین کیفیت تابلو، ضخامت صفحه قلمزنی جهت تبدیل به تابلو است. هر چقدر که ضخامت بیشتر و به استاندارد نزدیک تر باشد، به همان میزان کیفیت اجرای طرح و نقوش مورد نظر استاد کار ظریف تر خواهد شد. البته توجه کنید که برای این منظور استانداردهای خاصی وجود دارد که تابلو بیش از اندازه سنگین نشود.
در کل می توان نتیجه گرفت که جنس تابلو قلمزنی اهمیت زیادی در تعیین کیفیت، قیمت و حتی زیبایی ظاهری تابلو خواهد داشت. سبک کار و اجرای طرح نیز اهمیت ویژه ای در کیفیت نهایی خواهد داشت. دو نمونه از پرکاربردترین شیوه قلم زنی برای ساخت تابلوها عبارتند از:

  • سبک ریزه کاری: در این روش سطح تابلو یا ظرف مورد نظر را با طرح های ریز و کوچک قلمزنی می کنند. برای طرح های مینیاتوری بسیار مناسب است.
  • سبک نیم برجسته: به سبک منبت نیز شهرت دارد که در آن ابتدا تابلو را نیم بر و سپس زمینه کار را با قلم های بدون آج حدود دو سانتی متر برش می زنند. در نهایت طرح اصلی به صورت نیم برجسته نمایان می شود.

مرکز فروش تابلو قلمزنی طبیعت

مرکز فروش تابلو قلمزنی طبیعت فروش تابلو قلمزنی با طرح طبیعت در مراکز و فروشگاه های مختلفی صورت می گیرد. با این حال تهیه مستقیم و عمده این طرح های پرطرفدار از تولید کننده مستقیم از چالش های بزرگ فعالین بازار است. توجه کنید که مدل های شیک و پرفروش معمولاً با قاب های منبت کاری یا ساده تزئین می شوند که گاهاً با سلیقه مشتری قابل تغییر هستند.
در مرکز فروش تابلو قلمزنی آنلاین کلیه آثار هنرمندان شناخته شده اصفهانی در این صنعت به فروش گذاشته می شود. ارسال بدون واسطه و فروش مستقیم موجب اطمینان از کیفیت محصول و همچنین قیمت آن می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *