فروشنده انواع جعبه انگشتر خاتم کاری شده را در طرح ها و مدل های متنوع و زیبا به صورت مستقیم و غیر مستقیم به خریداران عرضه می نماید. انواع جعبه انگشتر خاتم کاری شده در کیفیت های مرغوب و اصل با هنرنمایی بیشتر به صورت دستی تولید می شوند که در طرح ها و مدل های زیبا و متنوع می توان آن را در مراکز فروش صنایع دستی خاتم کاری مشاهده نمود.

فروشنده انواع جعبه انگشتر خاتم کاری

خرید جعبه انگشتر شش ضلعی خاتم کاری

خرید جعبه انگشتر شش ضلعی خاتم کاری خرید جعبه خاتم کاری یکی از صنایع دستی مرغوب ایرانی می باشد که از زمان های قدیم وجود داشته است. جعبه انگشتر شش ضلعی از ترکیب چند ضلعی های بسیار کوچک تشکیل شده است که در ابعاد 5 ، 6 ، 7، 8 و یا ده ضلعی منظم در کنار هم طراحی شده است.

این جعبه ها به صورت دستی توسط زحتمکشان صنایع دستی طراحی می شوند که به دلیل ظرافت و دقت و حوصله این هنرمندان از مرغوبیت خیلی بالایی برخوردار می باشد و طرح ها و نقش های خیلی ریز و ظریف از مثلثهای چند ضلعی طراحی شده است.

انواع جعبه خاتم کاری جواهرات نیز به وسیله این چند ضلعی ها به صورت ریز و ظریف خاتم کاری شده است و هر چقدر این چند ضلعی ها ریزتر و ظریف تر باشد ارزشمندتر و مرغوب تر می باشند.

جعبه انگشتر خاتم کاری با نقاشی های زیبا و جذاب بر روی آن برای قرار دادن انواع جواهرات و وسایل با ارزش به کار می رود و این جعبه ها نیز بیشتر برای هدیه دادن خیلی مناسب می باشد و ارزش هدیه را به دلیل زیبا و شیک بودن چندین برابر می کند.

علاوه بر جعبه انگشتر خاتم کاری شده انواع دیگر جعبه ها از جمله؛ جعبه دستمال کاغذی، جعبه جواهرات و … راهی بازار می شود که از مرغوبیت و کیفیت بالاتری برخوردار می باشند و فروش آنها همراه با شناسنامه دار و کارت گارانتی 5 ساله می باشد.

خرید انواع جعبه خاتم کاری شده در بازار

برای خرید انواع جعبه خاتم کاری شده می توانید به صورت مستقیم و غیر مستقیم این محصول را در کیفیت های مرغوب از مراکز فروش صنایع دستی و یا مغازه طلافروشی نیز خریداری نمایید.

قیمت فروش جعبه خاتم کاری شده بستگی به کیفیت و طرح جعبه نیز دارد و در صورت خرید عمده می توانید با کمک مناسب نیز خریداری نمایید.

اگر قصد خرید جعبه خاتم کاری شده شیک و درجه یک را به صورت آنلاین دارید می توانید از طریق این سایت با کمک کارشناسان فروش ما سفارش خرید نمایید و اطلاعات لازم را در زمینه فروش جعبه و قیمت آن کسب نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *