عرضه کننده شطرنج خاتم کاری با ارائه این محصول، ساخته شده از بهترین متریال و زیباترین نقوش خاتم کاری شده به صورت اینترنتی این امکان را برای هنردوستان سراسر کشور فراهم نموده تا با مراجعه به سایت مرکز، از کلکسیون ارائه شده دیدن نمایند و با توجه به سلیقه خود به سهولت شطرنج خاتم کاری مورد علاقه خود را خرید نمایند. از مزیت های خرید غیرحضوری کاهش هزینه های اضافی می باشد و باعث می شود محصول با قیمتی بسیار مناسب به دست خریداران برسد.

عرضه کننده شطرنج خاتم کاری

انواع شطرنج خاتم کاری شده جدید

انواع شطرنج خاتم کاری شده جدید انواع شطرنج خاتم  کاری جدید با استفاده از بهترین نوع چوب تولید می شود و فرایند تولید آن با دقت و حساسیت بالایی همراه است. پروسه تولید شطرنج نیاز به استادکاران مختلف دارد. ابتدا باید اسکلت آن از چوب تولید شده و صیقل داده شود تا صاف و یک دست گردد.

در مرحله بعد استاد خاتم کار با استفاده از نوارهای باریک که از متریال های مختلف می باشد مثلث هایی آماده می کند. این نوارها از جنس های متنوع مانند چوب، استخوان و آلیاژ برنج است که به رنگ های مختلف تولید و در اشکال مختلف کنار یک دیگر قرار می گیرند. پس از برش دادن این اشکال و چسباندن آن ها بر روی چوب طرح دکور خاتم به زیبایی هرچه تمامتر آماده می شود.

در مرحله نهایی پس از نقاشی و جلوه دادن به نقوش ایجاد شده، جهت ضد آب کردن و ایجاد مقاومت بر روی تخته لایه ای از جنس پلی استر با ظرافت بسیار زیاد کشیده می شود و تخته شطرنجی بسیار نفیس و گرانبها تولید می گردد. تفاوت انواع شطرنج خاتم به نقوش و جنس به کار برده شده برای طرح خاتم است و امروزه با ایجاد طرح های بسیار ظریف، جدید و بدیع مرغوب ترین تخته خاتم کاری شطرنج را تولید می کنند.

ارزش تخته شطرنج خاتم کاری جدید در درجه اول به میزان آلیاژ برنج به کار برده شده می باشد. هر چه میزان این آلیاژ بیشتر باشد تخته شطرنج از جلا و استحکام بیشتری برخوردار است. اشکال و نقوش خاتم نیز در ارزش گذاری این محصول نقش بسزایی دارد و هرچه این نقوش ظریف تر و جدید تر باشد بر مرغوبیت شطرنج خاتم می افزاید.

مرجع فروش شطرنج خاتم کاری

مرجع فروش شطرنج خاتم کاری مرجع فروش شطرنج خاتم کاری، انواع این محصول را در ابعاد و طرح های مختلف در معرض خرید علاقمندان به هنر خاتم کاری قرار می دهد. بهترین گزینه جهت تهیه این کالای هنری خرید مستقیم و بدون واسطه می باشد که باعث می شود خریداران شطرنج خاتم کاری اصل را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خرید نمایند.

این مرکز معتبر با سابقه ای طولانی در زمینه تولید و عرضه انواع صنایع  دستی، شطرنج خاتم کاری را با استفاده از بهترین چوب و زیباترین نقوش تولید و از طریق سایت اعلام شده ارائه می نماید. خریداران جهت مشاوره و خرید می توانند با کارشناسان فروش این مرکز تماس برقرار نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *