از عرضه کننده تابلو قلمزنی 60*30، می شود بهترین محصولات را تهیه کرد. این نمونه از کالاهای تزیینی، در نقوش متفاوت و همچنین چارچوب های گوناگونی ساخته می شوند و یک وسیله دکوراتیو خاص به شمار می روند. فروشنده، انواع تابلو قلمزنی را با قیمت های باورنکردنی ارائه می دهد. مشتریانی که قصد خرید عمده را دارند، می توانند محصولی ارزان و با کیفیت را از سراسر کشور به آسانی تهیه کنند.

عرضه کننده تابلو قلمزنی 60*30

مشخصات صفحه تابلو قلمزنی 60*30

مشخصات صفحه تابلو قلمزنی 60*30 آیا می دانید مشخصات صفحه تابلو قلمزنی 60*30 چیست؟ ما در این بخش سعی می نماییم تا نکاتی جذاب از این کالا را برای شما بیان نماییم. بگذارید ابتداء از جنس آن صحبت کنیم. کار قلمزنی که حرفه ای با پیشینه در ایران زمین است، اغلب بر روی مس انجام می شود. دلیل این کار، مقاومت بالای آلیاژ می باشد.

از سوی دیگر، این آثار با ارزش را با هنر دست، خلق می کنند و در این حوزه، استادان بزرگی فعالیت می نمایند. آنان روی پلاک فلز مس، با لعاب مخصوص قلع، قلمزنی را انجام می دهند. از سوی دیگر، نقوش مختلفی را بر روی این تابلوها حک می کنند که برخی از معروف ترین آنان را می شود این گونه نام برد:

  • نقش گل و بوته
  • نقش مرغ و گل
  • و ان یکاد
  • آیت الکرسی
  • نقش های حرمین

این تابلوهای زیبا را می شود به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل، اداره و یا حتی مغازه به کار برد. آنان جلوه ای ویژه به محیط می دهند و از نظر هنری نیز بسیار چشم نواز و خیره کننده اند. این را به یاد داشته باشید که بهترین ها را افراد حرفه ای و کارکشته قلمزنی می نمایند.

فروشنده انواع تابلو قلمزنی

فروشنده انواع تابلو قلمزنی با مراجعه به فروشنده انواع تابلو قلمزنی، می توانید کالاهایی را به دست آورید که از نظر کیفی درجه می باشند و همینطور نرخ های بسیار مقرون به صرفه ای دارند. از سویی، عرضه کننده به شکل عمده نیز این تابلوهای نفیس را ارائه می دهد که اگر کارتان فروش جزئی و یا صادرات این هنرهای دستی است، می توانید، کلی خرید را انجام دهید.

در هر حال، این چنین تابلوهایی چارچوب های گوناگونی هم دارند که از جنس فلز، چوب و یا استخوان شتر می باشد. روی آن‌ ها خاتم کاری، نقاشی و تذهیب کاری می شود که چندین برابر به زیبایی اثر اضافه می کند.

در کنار این، قیمت هر کدام از چنین تابلوهایی متفاوت است که این مسئله ربط زیادی به ابعاد، سبک کار، نوع قلمزنی، جنس به کار رفته در چارچوب، صفحه تابلو و غیره موارد دیگر دارد. می توانید به راحتی خرید بهترین آثار قلمزنی را از این مجموعه آنلاین انجام دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *