تابلو دیواری قلم زنی در نهایت زیبایی و تهیه شده از مرغوب ترین نوع طرح های قلم زنی و با روش های کاملا مدرن و استاندارد در ابعاد متفاوت کوچک، متوسط و بزرگ به فروش می رسد. این محصول دارای زیبایی خاصی بوده و مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. أین مرکز فروش بزرگ ترین عرضه کننده تابلو دیواری قلم زنی به تمام کشور است.

عرضه کننده تابلو دیواری قلم زنی

مشخصات تابلو قلم زنی دیواری

مشخصات تابلو قلم زنی دیواری

مشخصات تابلو قلم زنی دیواری بسیار ویژه و بارز بوده و یکی از جذاب ترین هنرهای تلفیقی قلم و خاتم کاری می باشد. انواع تابلو قلم زنی در تصاویر دلخواه با حک تصویر توسط دستگاه های پیشرفته با نقاشی های قلم زنی شده با زمینه سفید و سیاه  و رنگ های دلخواه صورت می گیرد. 

مشخصات تابلو قلم زنی درجه یک بسیار فراوان بوده و کاملا مرغوب در اندازه های پنجاه در سی و پنج، پنجاه در هفتاد، پنجاه در هفتاد و هفتاد در صد سانتی متر و بسیاری دیگر تهیه می گردد. این نوع تابلو دارای رنگی ثابت می باشد.

تابلوهای قلم‌زنی از جمله هنرهای دستی اصفهان هستند که هنرمندان چیره­ دست و با ذوق اصفهان، این  هنر ارزشمند را با هم ترکیب و تلفیق نموده و قاب­ هایی با طرح های مختلف از جمله گل و مرغ، بوته­ های گل سرخ یا گیاهان، پرندگان، نقاشی چوگان تولید کرده و با قاب­های زیبا و نفیس، زینت­ بخش خانه­ های ایرانی شده است.

این محصول از بهترین مدل ها تولید می شود. برای داشتن یک انتخاب مناسب و مطمئن می توان با افراد آگاه و کارشناس در این حیطه مشورت نمود و متناسب با نیاز تابلو فرش دلخواه را انتخاب نمود.


فروشنده تابلو دیواری قلم زنی

فروشنده تابلو دیواری قلم زنی فروشنده تابلو دیواری قلم زنی در این نمایندگی حضور داشته و بهترین و زیباترین نمونه تولیدی را به شما تقدیم می کند.خرید بهترین نوع تابلو دیواری قلم زنی در انواع جنس ها و طرحها و قاب ها توسط شرکت  تولید کننده این کالا ارائه می شود. این محصول با طرح های کاملا زیبا و عام پسند با قیمت بسیار ارزان به مشتریان ارائه می گردد.

عرضه تابلو قلم زنی  زیبا و با کیفیت  ویژگی های زیادی دارد از جمله اینکه از نظر طرح سطح بالایی داشته باشد. متنوع باشد و بتواند به انواع سلیقه ها پاسخ دهد و نیاز مشتریان را رفع کند.

عرضه کننده تابلو قلم زنی ارزان ابن محصول را در نهایت کیفیت و  با توجه به  تمامی استانداردها تهیه می کند. تهیه این محصول  از طریق این نمایندگی و مرکز فروش این کالا و ارسال  در استان های مختلف امکان پذیر می باشد. می توان انواع مختلف این کالا را در بسته بندی های مختلف بزرگ و کوچک با قیمت های متنوع خریداری نمود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *