تابلو های خاتم کاری اصل و با کیفیت برگرفته از مواد اولیه درجه یک و هنر دست خاتم کاران خوش ذوق و سلیقه ایرانی تولید شده داخل کشور از دل شهر زیبا و تاریخی و توریستی اصفهان با قدمتی دیرینه در هنرهای دستی در انواع طرح ها نقش ها و ابعاد مختلف با رنگهای اصیل و ناب و با قیمتی مناسب و عالی در خدمت تمامی مصرف کنندگان خریداران فروشندگان مراکز پخش و نمایندگی های مجاز صنایع هنری و دستی به صورت کلی و جزئی می باشد و ارسال و عرضه و پخش آن به تمامی نقاط کشور بصورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر خواهد بود.

عرضه تابلو های خاتم کاری اصل

طرح های تابلو های خاتم کاری شده

طرح های تابلو های خاتم کاری شده یکی از کالاهایی که به عنوان تزئین در منزل استفاده می شود نصب تابلوهای مختلف بر روی دیوار است که به خانه طرح و نقش و جلوه خاصی می بخشد تابلوهای مختلف از جمله  فرش نقاشی صنایع دستی و هنری و انواع مختلف دیگر تابلو که همگی طرفداران خاص خود را دارند.

یکی از تابلوهایی که بسیار پر طرفدار است و هر سلیقه ای را معطوف خود می سازد تابلوهای خاتم کاری بوده اند که در انواع مختلف و متنوعی در بازار موجود می باشند.

تابلو خاتم کاری اصل و با کیفیت مشخصه هایی دارد که قطعا در هنگام خرید با ان ها روبرو می شویم از جمله ظرافت زیبایی طرح و نقشه استفاده درست از رنگ ها و هنر دست خاتم کار همگی از پارامترهای مهم در خرید یک تابلو اصل می باشند.

تابلو خاتم کاری در انواع و اقسام سایزها مدل ها طرح ها و رنگ ها مناسب برای هر سلیقه ای در بازار موجود است و هر کس بسته به توان مالی ابعاد و طرح خود خرید خود را به راحتی می تواند انجام دهد.

انواع تابلو خاتم کاری در مدل های گوشه دار سانتیمتری تک گل دو گل سه گل خاتم اعلا و ممتاز ترکیبی با چوب با مس با فلز و چندین نوع دیگر از تنوع تابلوهای خاتم می باشند.

قیمت روز تابلو های خاتم کاری

قیمت روز تابلو های خاتم کاری قیمت تابلو های خاتم کاری هم مانند صدها کالای دیگر در کشور دچار نوساناتی می باشد که این بالا و پایین رفتن قیمت ها بر اثر یکسری مشکلات از قبیل تولید تبلیغ فروش بازار ارز و دلار مواد اولیه تجهیزات دستمزد هنرمندان و سایر عوامل دیگر می باشد.

علاقه مندان به هنر و صنایع دستی با مراجعه به منبع سرشار ذوق و هنر یعنی شهر اصفهان و یا مراجعه حضوری به نمایندگی های مجاز و مراکز پخش صنایع دستی می توانند تنوع تابلوهای خاتم کاری را مشاهده کنند کیفیت و ظرافت را از نزدیک لمس کنند قیمت ها را بررسی کنند و تابلوهای اصل را با قیمت عالی خریداری کنند و یا با مراجعه اینترنتی به سایت های معتبر و مجاز شرکت تولید کننده ما می توانند خرید خود را انجام دهند ثبت سفارش نمایند و کالای خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *