تابلو قلم زنی یک از لوازم زینتی و لوکس محسوب می شود که در طرح ها و ابعاد متفاوتی به فروش می رسد. از جمله این محصول زیبا می توان به تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ اشاره کرد که ظاهر زیبا و کیفیت مناسب آن می تواند توجه هر خریداری را به سوی خود جلب نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی شرایط فروش و عرضه می توانید با این مرکز در ارتباط باشید.

عرضه تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ

سایز بندی انواع تابلو قلم زنی

سایز بندی انواع تابلو قلم زنی به منظور انتخاب یک تابلو مناسب باید با سایز تابلو قلم زنی به خوبی آشنا باشید.

همان گونه که ذکر شد، این دسته از محصولات در اندازه های گوناگونی عرضه می شوند که انتخاب سایز آنها تا حدود زیادی تابع سلیقه و نیاز مشتری است.

به طور کلی می توان این تابلو ها را به 3 سایز اصلی کوچک، بزرگ و متوسط تقسیم نمود که تمامی آنها از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند.

تابلو های بزرگ بیشتر برای سالن های مجلل و خانه های لوکس کاربرد دارند و می توانند ظاهر زیبا و شیکی به دیوار بخشیده و بخش زیادی از دیوار را پوشش دهند.

تابلو متوسط معمولا برای تمامی اماکن قابل استفاده بوده و به دلیل اندازه استانداردی که دارد از فروش نسبتا بالایی برخوردار می باشد.

تابلو هایی که ابعاد کوچکی دارند می توانند در مکان هایی مانند اتاق خواب مورد استفاده قرار بگیرند اما باید تعداد بیشتری از آنها را خریداری کنید.

سایز این تابلو ها رابطه مستقیمی با اندازه طرح دارد زیرا با افزایش اندازه تابلو ابعاد طرح مورد نظر نیز افزایش خواهد یافت.

تمامی این محصولات از متریال های مرغوب و درجه یک ساخته می شوند و نمی توان کیفیت تابلو را با توجه به ابعاد آن تعیین نمود.

انواع تابلو قلم زنی در سایز بندی ها و رنگ بندی های مختلفی تولید می شوند و با وجود تنوع زیاد و گسترده، مشتری می تواند رنگ و سایز دلخواه و مورد نظر خود را انتخاب نماید.

فروشنده تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ

فروشنده تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ فروشنده تابلو های قلم زنی با فراهم آوردن تنوع زیادی از تابلو ها اقدام به فروش و عرضه آنها با قیمت مناسب و کیفیتی مطلوب نموده است.

هدف اصلی این فروشنده ارائه محصولی درجه یک و عالی به مشتری و جلب رضایت و اطمینان او می باشد.

فروش این دسته از محصولات به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود و مشتری می تواند با توجه به شرایط خود یکی از این دو روش خرید را انتخاب کند.

برای ثبت سفارش تابلو می توانید با کارشناسان فروش این مرکز تماس حاصل نموده و سفارش خود را ثبت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *