سایت فروش آنلاین ما می تواند به عنوان یکی از فروشگاه های مجازی ارائه کننده انواع محصولات و آینه خاتم کاری گرد اصفهان باشد . خریداران محترم می توانند با مراجعه به سایت ما از تنوع محصولات با کیفیت و البته مقرون به صرفه نهایت بهره و استفاده را ببرند. در کنار این قضیه می توانید از نظرات و راهنمایی های کارشناسان واحد فروش ما بهره مند شوید

عرضه آینه خاتم کاری گرد اصفهان

مراحل ساخت اینه خاتم کاری

مراحل ساخت اینه خاتم کاری

هنر خاتم کاری چه هست؟

خاتم کاری نوعی هنر آراسته کردن سطح اجسام با ترکیب مثلث ‌های کوچک است که نقاشی و تصاویر مختلف آن به شکل اشکال منظم هندسی طراحی و در نظر گرفته می‌شود. این اشکال هندسی را با قرار دادن مثلث ‌هایی کوچک در کنار هم هنر نمایی می ‌کنند.

به طور کلی هنر خاتم کاری جزو یکی از با ارزش ترین صنایع دستی ایرانیان می باشد که زادگاه خلق و ایجاد در استان های اصفهان و شیراز در نظر گرفته شده است. در هنر خاتم کاری و یا خاتم سازی از شکل های منظم چند ضلعی در کنار همدیگر جهت تولید و ساخت یک اثر زیبای هنری چشم نواز استفاده می شود. این صنایع دستی که به عنوان هنر دست بسیار شناخته شده است هم به صورت سوغات و هم به صوت هدیه کارآیی دارد.

هنر خاتم کاری روی آینه چگونه است؟

خاتم کاری بر روی هر ظرف چوبی و یا مسی یا آینه می تواند قابل انجام باشد. آینه های خاتم کاری می تواند هر نوع و مدلی و سایزی باشد. از گلدان، شیرینی خوری و شکلات خوری خاتم کاری می تواند باشد تا جعبه های خاتم کاری شده زیبا و یا حتی وسایل بازی مانند تخته نرد خاتم کاری که خیلی هم طرفداران زیادی هم دارد.

خاتم کاری روی چوب قابل انجام است که در بازار می توانید صنایع دستی خاتم کاری را ببیند. جنس قاب خاتم کاری می تواند روی انواع ظروف مسی انجام گردد .

یکی از انواع و اقسام کارآیی های مهم و اساسی ظرف های خاتم کاری شده در هدایای تبلیغاتی می باشد که توسط سازمان ها و شرکت ها به مهمانان یا گاهی حتی به مناسبت های گوناگون به کارکنان ادارات ارائه می شود.
از آنجایی که صنایع دستی خاتم نوعی شناسنامه فرهنگ و تمدن کشور ایران می باشد می تواند انتخاب خوبی در جهت آشنایی همه افراد با فرهنگ و تمدن ایرانیان باشد که البته نوع کار تبلیغاتی نیز است. از جمله هدایای تبلیغاتی سازمانی این هنر می توانیم به انواع قاب های خاتم کاری شده، ساعت خاتم، جای قلم خاتم، شکلات خوری خاتم، لوازم میز کار مثل جای دستمال کاغذی و … اشاره نمود

قیمت نهایی قاب آینه خاتم کاری

قیمت نهایی قاب آینه خاتم کاری فروشنده قاب آینه خاتم کاری: یکی از فروشندگان آینه با طرح های خاتم کاری شده، سایت فروش آنلاین ما است که محصولات متنوعی به جهت عرضه ارائه می کند. بنابراین سایت ما نوعی فروشنده آینه خاتم است

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *