تابلو قلم زنی مسی فوق العاده زیبا و چشم نواز هستند و نگاه هر بیننده ای را جلب می نمایند و این محصول بسیار مورد توجه مصرف کنندگان داخلی و خارجی می باشد بر این اساس علاوه بر عرضه در بازار های داخلی به کشور های بسیاری نیز صادر می شود و صادرات تابلو قلم زنی مسی ارز آوری بسیار مطلوب برای کشورمان دارد. 

صادرات تابلو قلم زنی مسی

طرح های تابلو قلم زنی مسی

طرح های تابلو قلم زنی مسی

طرح های تابلو قلم زنی مسی سنتی هستند و شامل طرح های گل و مرغ، شکارگاه و آیات قرآنی می باشند که به زیبایی توسط استاد قلمزن با ابزار مخصوص قلمزنی شده اند.

کیفیت تابلوهای قلم زنی به هنر و ظرافت کار استاد قلمزن بستگی دارد و هنرمندانی که سال های طولانی به کار قلمزنی می پردازند کارهای بهتر و با ارزش تری را ارائه می دهند.

معمولا برای تابلو های قلمزنی از قاب های خاتم کاری استفاده می شود که بسیار زیباتر است و بر ارزش کار می افزاید.

مرکز فروش تابلو قلم زنی مسی

مرکز فروش تابلو قلم زنی مسی

مرکز فروش تابلو قلم زنی مسی این محصول را با قیمت بسیار مناسب و با کمترین سود به صورت عمده به فروش می رساند.

خریداران بسیاری با توجه به بازار مناسب این محصول به دنبال خرید ارزان و با کیفیت آن هستند تا بتوانند آن را در شهر های خود با قیمت مناسب و مورد رضایت مصرف کنندگان به فروش برسانند و سود مناسبی را به دست آورند.

قیمت تابلو های قلم زنی بر اساس ظرافت و زیبایی کار استاد قلمزن، ابعاد آن و نوع قاب مورد استفاده برای این محصول متفاوت است.

تابلو های با ظرافت و زیبایی بیشتر که در ابعاد بزرگتری به فروش می رسند دارای قیمت بالاتری هستند.

همچنین در صورت استفاده از قاب های خاتم کاری زیبایی کار افزایش می یابد و بر این اساس مصرف کنندگان بیشتر آن را می پسندند که بر اساس افزایش ارزش آن با قیمت بالاتری نیز به فروش می رسد.

روش های بسیاری برای خرید باکیفیت و ارزان این محصول وجود دارد که خریداران در صورت دسترسی مناسب و به صرفه می توانند محصولات مورد نیاز را خریداری کنند.

اما سفارش مستقیم این محصول با قیمت ویژه و استثنایی برای تمامی خریداران عمده در سراسر کشور انجام پذیر است و برای بهره مندی از این خرید ویژه تنها کافیست از بین انواع متنوع محصولات ارائه شده، تابلو های قلمزنی انتخابی خود را ثبت سفارش نمایید تا برای شما ارسال گردد.

ضمن اینکه ارسال این محصولات در کوتاهترین زمان انجام می گیرد و محصولات ارسالی با بهترین روش حمل و نقل و با کمترین هزینه برای شما ارسال می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *