خاتم کار با ارزش هنرمندان اصفهانی است که در آن چند وجهی های ظریف و زیبا را با دقت کنار هم قرار می دهند. یکی از کارهای خاتم ساعت خاتم کاری رومیزی است. شرکت فروش ساعت خاتم کاری رومیزی ما همه روزه در خدمت شما علاقه مندان به کار های خاتم می باشد.

شرکت فروش ساعت خاتم کاری رومیزی

انواع ساعت خاتم کاری رومیزی

انواع ساعت خاتم کاری رومیزی خاتم کاری از دیر باز هنر محبوب بسیاری از هنرمندان عزیز اصفهانی می باشد و در این زمینه کار های زیادی انجام شده است و آثار متنوع زیادی بر جای مانده است.

خاتم کاری یعنی استار زبردست چند ضلعی ها را با دقت کنار هم می گذارد. این چند وجهی ها هر چه کوچک تر باشد و تعدادشان بیشتر باشد ارزش کار هنری بالاتر می رود. این چند ضلعی ها با رنگ های گوناگون زیبایی عجیبی به ظرفی که روی آن کار می شود می دهد.

کار های خاتم متنوع و گوناگون هستند از آن جمله می توان به تابلو خاتم کاری شده، قوری و استکان خاتم، ساعت های دیواری خاتم، ست زیبای اداری رومیزی خاتم، جا میوه ای خاتم و ساعت رو میزی خاتم اشاره کرد.

این ظروف زیبا آنقدر زیبا با کار خاتم تزیین شده اند که انگار جانی دوباره به آن ظرف و منزل می بخشند. هر کسی با هر سلیقه ای از دیدن کارهای خاتم کاری شده سیر نمی شود.

ساعت رومیزی خاتم یکی دیگر از آثار زیبای خاتم است. ساعت وسیله ای خوب و مناسب برای کادو دادن به فردی است که دوستش دارید و زمان برای او با ارزش است.

ساعت های رومیزی خاتم کاری با تنوعی زیادی کار شده اند. شما باید با توجه به محیطی که ساعت را برای آنجا می خواهید آن را با آن محیط ست کنید.

ساعت رومیزی خود وسیله ای عالی است و مورد علاقه خیلی افراد می باشد و حالا که کار خاتم روی آن انجام شده منحصر بفرد هم شده است. شما می توانید علاوه بر گذاشتن روی میز برای دانستن وقت به عنوان یک دکوری شیک هم از آن استفاده کنید. دکوری ای که چشم هر بیننده ای را می نوازد. 

انواع ساعت خاتم با زیبایی و شکل های متنوع و جذاب کنار هم قرار گرفته و شما با مراجعه به فروشگاه ما می توانید انواع مدل ها را ببینید.

تولید کننده ساعت رومیزی خاتم کاری

تولید کننده ساعت رومیزی خاتم کاری ما با پشتکار چندین ساله و تجربیاتی که در طی این سال ها اندوخته ایم و با کمک اساتید ماهر و زبردست ساعت های رومیزی خاتم کاری شده ای می سازیم که زبان زد تما م افراد می باشد. شما با بازدید از کارهای ما می توانید آن ها را مشاهده کنید یا با بازدید از سایت ما بهترین را انتخاب کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *