شرکت فروش تابلو قلمزنی برجسته تمام تلاش خود به کار می برد، تا محصول با کیفیت و قیمت مناسب  را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای خرید این محصول می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید.

شرکت فروش تابلو قلمزنی برجسته

ویژگی های تابلو قلمزنی برجسته

ویژگی های تابلو قلمزنی برجسته

مهمترین ویژگی های تابلو قلمزنی هنری آمیخته از فرهنگ و تمدن ایرانی می باشد. که زیبایی این تابلو را چندان برابر می کند. در قلمزنی این تابلو های برجسته از قلمی استفاده می شود که معمولا بدون آج می باشد. از مهمترین ویژگی های این نوع تابلو ها می باشد.

در بعضی از مواقع برای قلم کاری یا جنده کاری قلم از داخل یا همان پشت سطح اصلی با چکش زده می شود.  در این نوع از هنر بر روی فلز اثر بزرگ تر بوده و نقوش درشت تر به نظر می رسند،  در تابلوهای قلمزنی اختلاف سطح بین موضوع و زمینه بسیار زیادتر از روش منبت کاری می باشد، و هنرمند برای آن که بتواند اشکال آن را انجام دهد، از دو طرف یعنی پشت و رو به فلز ضربه می زند. به این ترتیب که زمینه را از رو پایین برده و موضوع را از پشت بالا می آورد. این روش در مورد اشیایی قابل اجراست، که در آن امکان ضربه زدن از هر دو جهت وجود دارد. این نوع قلم زنی در اصفهان به جٌنده کاری معروف است که ابتدا پشت کار را قیر گرفته و با استفاده از قلمهای جنده کاری تابلوها برجسته می شود. پس از اینکه عمل برجسته کاری صورت گرفت،  مجدداً قیر را به سمت اولیه برگردانده و در این مرحله روسازی و زمینه کردن کار انجام می گیرد .

تابلوهای قلمزنی از ارزشهای­ بالایی برخوردار هستند و در انواع مدل ها و سایز ها عرضه می شوند. بیشتر نوع تابلو ها به صورت صادراتی می باشد و به کشور های مختلف صادر می شود. مهمترین ویژگی های برجسته آن متمایز بودن این هنر نسبت به دیگر هنرها می باشد. این نوع تابلو های قلمزنی در طرح های متنوع و ابعاد مختلف تولید می شود. این تابلو به دلیل زیبایی بی نظیرش در بازار داخل و خارج از کشور دارای طرفداران بی شماری می باشد.

خرید عمده تابلو قلمزنی برجسته

خرید عمده تابلو قلمزنی برجسته

خرید عمده تابلو قلمزنی برجسته از طریق اینترنت و مستقیم امکان پذیر می باشد. خرید عمده به صورت اینترنتی به دلیل حذف واسطه برای خریدار بسیار ارزان قیمت و سود آور می باشد. خریدار با خرید اینترنتی می تواند با کیفیت ترین محصول را با قیمتی بسیار ارزان خریداری کند. خریدار با خرید اینترنتی می تواند با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری کند. مهمترین مزیت خرید اینترنتی خرید آسان و ارزان با کمترین هزینه می باشد. خرید اینترنتی برای خریدار بسیار سود آور می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *