تخته نرد تمام خاتم یکی از انواع ابزار بازی های لوکسی است که حضور آن در هر خانه ای می تواند جذاب باشد، این تخته نردهای خاتم کاری شده که در طرح های مختلفی نیز عرضه می شوند، در ایران در حجم زیادی تولید می شوند، از این رو شما می توانید از طریق انواع شرکت عرضه تحت نرد تمام خاتم، این محصولات را به راحتی بیابید و خریداری نمایید.

شرکت عرضه تخته نرد تمام خاتم

کیفیت جنس تخته نرد تمام خاتم

کیفیت جنس تخته نرد تمام خاتم تخته نرد یکی از بازی های سنتی و جذاب ایرانیان است که نیاز به ابزارهای ساده و از قبل طراحی شده ای دارد، با اینحال به دلیل لاکچری بودن این بازی، تولیدکنندگان ابزارآلات این بازی سعی کرده اند که تخته نردهایی را تولید کنند که از لحاظ کیفیتی رقیب نداشته باشند، پس با ما همراه باشید تا به بررسی مزایا و ویژگی های کیفیتی این نمونه ها بپردازیم:

  • این تخته نردها تا سالیان سال می توانند عمر کنند و رنگ و روی آنها اصلا نمی رود، به عبارتی آنها می توانند ساختار و بافت خود را تا سال ها حفظ کنند.
  • از لحاظ کیفیتی این محصولات در رده های صادراتی می باشند، به این معنا که آنان در بهترین حالت ممکن ساخته شده اند.
  • از آنجاییکه تخته نرد تمام خاتم از چوب ساخته شده است، به همین خاطر به ندرت پیش می آید که بر اثر افتادن و یا هر فشار مکانیکی ساده ای بشکند و یا آسیب ببیند.
  • این دسته از تخته نردها رنگ پذیر نیستند و این خود سبب می شود که از لحاظ رنگی تغییر حالت ندهند.
  • براقیت خود را به خوبی حفظ می کند و تا سالیان سال تخته نردهای خاتم کاری شفافیت منحصر به فرد خود را دارند.

در یک کلام اگر بخواهیم بگوییم، کیفیت جنس تخته نردهای تمام خاتم مثال زدنی است، به ویژه اینکه انواع این محصولات که به صورت دستساز هستند معمولاً ماندگاری شگفت انگیزی دارند.

تولیدکنندگان تخته نرد تمام خاتم

تولیدکنندگان تخته نرد تمام خاتم تولید تخته نرد خاتم یکی از مهمترین تولیدات ایران می باشد که در سطح بین المللی مطرح است، زیرا بازی تخته نرد در کشورهای دیگر نیز صورت می گیرد و آنان نیز به دنبال بهترین و لاکچری ترین نوع تخته نرد هستند.
از این رو تولیدکنندگان خاتم کاری ایران انواع محصولات تخته نرد را در طرح های تمام خاتم طراحی و تولید می کنند؛ از محبوب ترین طرح های تخته نرد خاتم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. اکاژو
  2. لیلی مجنون
  3. نقاشی مجلس و تهذیب
  4. گل و مرغ اعلی
  5. طرح دور تابان
  6. نقاشی چوگان
  7. طرح چهره

تمامی این طرح ها از محبوب ترین طرح هایی هستند که همگی نه تنها در ایران بسیار طرفدار دارند بلکه در کشورهای دیگر نیز از آنها بسیار استقبال شده است، از این رو اغلب تخته نردهای تولیدی در ایران با این طرح ها عرضه می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *