قلمزنی از قدیمی ترین هنر های ملی ایران اسلامی می باشد که توسط اساتید قلمزنی ساخته و پرداخته می شود. هدیه ارزشمندی به شمار آمده که در نگاه اول توجه هر بیننده ای را به سمت خود جلب می نماید. شرکت عرضه تابلو قلمزنی صادراتی همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات، همه اقشار جامعه بتوانند از مزایای بالای این محصول کاربردی و دلنشین بهره مند شده و ساعات خوشایندی را در کنار عزیزان خود تجربه نمایند. شرکت عرضه تابلو قلمزنی صادراتی

جنس پلاک تابلو قلمزنی چیست؟

جنس پلاک تابلو قلمزنی چیست؟ در بین انواع فلزاتی که کار قلمزنی بر روی آنها انجام می پذیرد مس، برنج و طلا شهرت بیشتری دارند. پیش از شروع کار سطح مورد استفاده فلزی را توسط محلولی از قیر و گچ پر می نمایند. این کار باعث می شود نه تنها در زمان چکش زنی آلودگی صوتی کمتری ایجاد شود بلکه از همه مهم تر از سوراخ شدن و نقص سطح زیر کار در زمان اجرا پیشگیری به عمل می آید.

پلاک تابلو قلمزنی به دو گونه قلم ریز و قلم برجسته تقسیم بندی می شود. گزینه دوم از برجستگی های بیشتری برخوردار بوده و کار حالت سه بعدی پیدا می کند. از معروف ترین آنها می توان به تابلو گل و مرغ با پلاک مسی اشاره کرد که از ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد.

در بین فلزها، مس به خاطر نرمی و انعطاف پذیری بیشتری که دارد، کار با آن راحت تر بوده و استاد می تواند طرح های بی نظیر خود را به وسیله هنر دست خود بر روی فلز به زیبایی هر چه تمام تر به مرحله اجرا دربیاورد.

مرکز فروش تابلو قلمزنی صادراتی

مرکز فروش تابلو قلمزنی صادراتی در هنر قلم زنی ایرانی با سه سبک مختلف مواجه هستیم؛ سبک تبریز که برگرفته از حرکت قدرت دست بر روی فلز می باشد. سبک شیراز معمولا بر روی نقره زده شده و از قیمت بالایی برخوردار است. در آخر سبک اصفهان که نسبت به نمونه های مشابه کیفیت بالاتری دارد.

کیفیت بالای محصولات و قیمت مقرون به صرفه آنها به همراه طرح های ریز و چکش کاری دقیق هنرمندان زبر دست در قاب های خاتم کاری مدل ترنج، موجب شده تا متقاضیان بالایی در داخل و خارج از مرز های ایران اسلامی اقدام به خرید این هنر فوق العاده نمایند.

این گروه به عنوان مرکز فروش تابلو قلمزنی صادراتی سال های زیادی است که در این حرفه مشغول به فعالیت بوده و در این بازه توانسته مشتاقان زیادی را به سمت خود جلب کند. جهت سفارش این کالای گران بها، تنها کافیست تلفن همراه هوشمند خود را برداشته و با یکی از شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *