تابلو قلمزنی آیه الکرسی به طور کلی به گونه‌ ای بود که جنس پایه آن از مس می باشد و دارای جذابیت زیادی است. باید توجه داشته باشید از آنجایی که تولید این تابلو ها در شهر های مختلف ایران به صورت عمده انجام می شود، طبیعتا شرکت عرضه آن نیز در کشور آغاز به کار کرده و بهترین و زیبا ترین انواع تابلو ها را در سراسر کشور به فروش می‌ رساند.

شرکت عرضه تابلو قلمزنی آیه الکرسی

مشخصات تابلو قلمزنی آیه الکرسی

مشخصات تابلو قلمزنی آیه الکرسی تابلو های قلم زنی نوعی خاص و جذاب از تابلوهای موجود در بازار می باشد که در حال حاضر در نقش های زیبا همچون گل و مرغ و تابلو های قرآنی تولید می‌ شود.
به طور کلی باید بدانید تابلو قلم زنی آیت الکرسی یکی از زیبا ترین و پرطرفدار ترین انواع این محصول بوده که در شهر اصفهان تولید می شود.

در خصوص مشخصات تابلو آیه الکرسی قلمزنی باید بدانید این تابلو تلفیقی از جدیدترین قاب های خاتم کاری و ورق های مسی قلمزنی شده بوده که جذابیت بسیار زیادی دارد.
همچنین توجه کنید که این تابلو ها از زیر ساخت تا فرآیند های کامل به صورت دستی و با زحمات فراوانی تولید شده از این رو ارزش بسیار زیادی دارد.

به طور کلی باید بدانید این تابلو در ابعاد مختلفی تولید شده و کاملا متناسب با سلیقه افراد می باشد اما معمولاً قاب چوبی و خاتم کاری تابلو قلمزنی آیه الکرسی به ابعاد ۶۳ در ۱۰۳ سانتی متر بوده و پلاک مسی آن ۴۰ در ۸۰ سانتی متر می باشد. در این تابلو، آیه الکرسی با خط بسیار زیبا نوشته شده است و کاملا خوانا می باشد.

فروشنده تابلو قلمزنی آیه الکرسی

فروشنده تابلو قلمزنی آیه الکرسی تولید عمده تابلو قلمزنی آیه الکرسی در شهر اصفهان این امکان را به وجود آورده که فروشنده این محصول بتواند زیباترین و خاص ترین تابلو های قلم زنی آیه الکرسی را در سراسر کشور ارائه دهد.
به طور کلی باید بدانید فروشنده تابلو قلم زنی سعی می کند این تابلو را در اندازه های مختلف ارائه داده تا مشتریان بتوانند کاملا متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنند.

قیمتی که فروشندگان برای این تابلوها در نظر می‌ گیرند کاملاً بسته به اندازه و جنس قاب تابلو متفاوت بوده و خریداران می توانند برای اطلاع از قیمت روز این محصول با فروشندگان عمده در ارتباط باشند.
همچنین توجه داشته باشید خریدارانی که قصد دارند این محصول را به صورت مستقیم سفارش دهند می توانند از فروشنده تابلو قلمزنی بخواهند که بهترین نوع محصول را برای آنها ارسال کند که طبیعتا در این روش محصول با قیمت مناسب تر به دستشان می رسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *