آینه خاتم کاری از زیباترین محصولاتی است که می توان جه زینت بخشیدن به منازل از آن استفاده نمود. این محصول تزئینی دارای نقوش و مدل های بسیار زیبا و گوناگون است و می توان با هر نوع دکوراسیونی آن را هماهنگ نمود. شرکت عرضه آینه خاتم کاری گرد به صورت غیر حضوری محصولات را به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت در اختیار مشتریان در بازار داخلی و بین المللی قرار می دهد.

شرکت عرضه آینه خاتم کاری گرد

انواع آینه خاتم کاری گرد کدام است؟

انواع آینه خاتم کاری گرد کدام است؟ آینه خاتم کاری از صنایع دستی ایرانی به شمار می رود که بسیار لوکس می باشد و می توان به صورت کالای تزئینی و کاربردی از آن استفاده نمود. انواع آینه خاتم کاری گرد دارای شکل هندسی کروی است و در قاب آن از هنر خاتم استفاده شده است.

در هنر خاتم مثلث های کوچک در کنار یکدیگر دور قاب آینه قرار گرفته اند که طرح های مختلفی دارد. این آینه به صورت قدی و در ابعاد کوچک تر نیز تولید می شود. آینه با کیفیت دارای یکنواختی مثلث ها در سطح است و فاصله ای در بین آنها وجود ندارد. 

همچنین طرح و نقش آن دارای قرینه است. این نوع آینه ها را می توان در محیط مدرن و کلاسیک به کار برد که رنگ های مختلفی دارند و قابل هماهنگ کردن با دیگر وسایل موجود در دکوراسیون می باشند.

مرکز فروش آینه خاتم کاری گرد

مرکز فروش آینه خاتم کاری گرد فروش آینه خاتم کاری گرد به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط این مجموعه با مناسب ترین قیمت انجام می شود. مشتریان می توانند جهت انجام سفارشات خود با فروشندگان به صورت تلفنی و از راه دور ارتباط برقرار نمایند.

به این منظور شماره هایی در قسمت پایین درج شده است که می‌توان به واسطه آنها با کارشناسان فروش تماس حاصل نموده و سفارشات خود را تکمیل نمود. این کالا از برندهای معتبر و مطرح در ایران و خارج از کشور گردآوری شده است که محصولات بسیار متنوع و مرغوبی را ارائه می‌دهند.

کارشناسان دارای سال ها تجربه و سوابق درخشان هستند و اطلاعات خود را به روز می کنند. شما می توانید در صورت هر گونه سوال با مشاوران فروش به مشورت پرداخته و نیاز خود را برطرف کنید.

این محصولات به صورت اصل توسط مرکز فروش آینه به مشتریان ارائه می شود تا اعتماد آنها به خوبی جلب شود قیمت مناسب از مهم ترین خدماتی است که توسط کارشناسان فروش ارائه داده می شود و می توانید کالا را به صورت عمده و کلی تهیه نمایید. در این صورت می توان هزینه ها را به حداقل رساند و علاوه بر آن زمان را به خوبی صرفه جویی نمود. این کالا مصرف و فروش بسیار بالایی دارد و در بازار بین المللی نیز به صورت تناژ بالا ارائه داده می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *