یکی از بازی هایی که از زمان قدیم تا به الان بسیار پرطرفدار و مهیج است بازی تخته نرد می باشد که کاملا به صورت ذهنی و فکری است.

تخته نرد در جنس ها، طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته و تولید می شود که بهترین و پرفروش ترین مدل آن طرح خانم اصفهان می باشد.

امروزه به دلیل بالا رفتن میزان تقاضا برای خرید این محصول بر تعداد شرکت های تامین تخته نرد خاتم اصفهان روز به روز افزوده می شود.

شرکت تامین تخته نرد خاتم اصفهان

مدل های تخته نرد خاتم کاری شده

مدل های تخته نرد خاتم کاری شده از جمله مدل های تخته نرد خاتم کاری شده شامل موارد زیر می باشد:

  1. تخته نرد خاتم کاری شده ی لبه ستونی که طرح بسیار زیبا و جذابی دارد و جزو پرطرفدارترین مدل های تخته شناخته می شود و از نظر سایز و اندازه هم در ابعاو مختلف کوچک تا بزرگ ساخته می شود.
  2. تخته های نرد لبه گرد که زیبایی چشم انگیزی دارند و از نظر طراحی جزو مدل های قدیمی و کهن شناخته می شوند که شکیل و جذاب هستند.
  3. تخته نردی که از چوب های درخت راش تهیه می شود و دارای مقاومت و ماندگاری نسبتا خوبی است و رنگ چوب آن دلیل اصلی خرید این مدل می باشد و می توان آن را با روغن های مختلف و مخصوص چوب رنگ آمیزی کرد و جلا داد.
  4. تخته ی خاتم کاری شده ی چوب گردو که خیلی مقاومت و ماندگاری و استحکام زیادی دارد و از نظر طرح و نقش حرف اول را در خاتم کاری می زند و قیمت آن هم نسبت به سایر مدل ها گرانتر می باشد.
  5. خاتم کاری شده ی تلفیقی شیشه ای و چوب که بسیار چشم نواز است ولی بیشتر برای تزئین و زیبایی و دکور مورد استقاده قرار می گیرد.
  6. مدل تخته نرد خاتم نقاشی شده که معمولا بر روی ان طرح های اسلیمی و قدیمی و ترمه کشیده می شود و هم زیبا هستند و هم جنبه ی دکوری و قیمتی دارند.
  7. تخته نرد خاتم کاری شده ی طرح لیلی و مجنون که جزو قدیمی ترین و گران بها ترین مدل های این بازی است و از نظر ظاهری در درجه ی بالایی قرار دارد.

تولید کننده تخته نرد خاتم اصفهان

تولید کننده تخته نرد خاتم اصفهان تولد کننده تخته نرد خاتم اصفهان باید دقت داشته باشند که محصول درجه یک و مرغوب و زیبا را در اختیار خریداران و بازار قرار دهند. 

شما می توانید برای تهیه و خرید این محصول به این فروشگاه اینترنتی که فروشنده ی محصولات تولید کننده تخته نرد خاتم اصفهان است مراجعه کنید و این بازی را با یک قیمت مناسب و به صورت مستقیم و با یک کیفیت و جنس عالی تهیه و خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *