جعبه قرآن خاتم کاری شده یکی از آثار هنر ایرانی است که توسط هنرمندان خوش ذوق طراحی و ساخته شده است که می توان آن را جعبه ای در خور و با ارزش برای قرار دادن یک جلد قرآن کریم در نظر گرفت.
در صورتی که شما نیاز به خرید جعبه خاتم کاری شده دارید می توانید برای تهیه مستقیم از طریق این مجموعه اقدام کنید و خرید مقرون به صرفه ای را با ما تجربه نمایید.

خرید مستقیم جعبه قرآن خاتم کاری شده

ابعاد جعبه قرآن خاتم کاری

ابعاد جعبه قرآن خاتم کاری هنر خاتم کاری یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که با استفاده از موادی نظیر چوب، فلز و استخوان در قالب اشکال هندسی، اشیاء کاربردی و تزئینی را تولید می کنند و نیازمند مهارت و استادی و پشتکار فراوان است.
جعبه قرآن خاتم کاری شده نیز یکی از این هنرهای سنتی است که در ابعاد و اندازه گوناگون و طرح های بی نظیر ساخته شده و روانه بازار می گردد. ابعاد جعبه قرآن خاتم کاری شامل 27*37، 30*30، 23* می باشد که معمولا در عمق 5 سانتی متری تولید می گردد و درون جعبه با استفاده از پارچه مخمل پوشیده می شود.
نوارهای خاتم معمولا بر روی سطوح چوبی، مسی، برنجی و یا ورق آهنی کار می شوند و برای افزایش عمر و جلا دادن جعبه ها، آنها را با یک لایه پلی استر پوشش می دهند.
از آن جایی که در تولید این جعبه ها از مثلث هایی با ابعاد گوناگون استفاده می کنند هر چه تعداد مثلث ها بیشتر باشد و با ظرافت بیشتری کار شده باشد کار نهایی با کیفیت تر خواهد بود.
هنر خاتم کاری در ابتدا با فلز مس مشهور شده است و هر چه میزان مس به کار رفته در آن بیشتر باشد علاوه بر زیبایی که این فلز به جعبه می بخشد سبب افزایش استحکام و در نتیجه افزایش کیفیت کار نهایی می گردد.
این جعبه ها علاوه بر قرار دادن قرآن کریم برای کتبی مانند فال حافظ نیز بسیار مناسب اند و یک گزینه عالی برای هدیه دادن، مراسم عقد، شب یلدا و … محسوب می شوند.

عرضه جعبه قران خاتم کاری طرح پرسیم

عرضه جعبه قران خاتم کاری طرح پرسیم جعبه قران خاتم کاری شده با طرح های بسیار زیبا و متنوعی تولید می شود که یکی از این طرح ها به نام طرح پریسم است. در حال حاضر عرضه جعبه قرآن خاتم کاری طرح پرسیم به صورت بی واسطه انجام می شود و در صورت سفارش به سراسر کشور ارسال می گردد.
قیمت جا قرآنی خاتم کاری بر اساس جنس، مواد اولیه به کار رفته در آن و ظرافت کار تعیین می گردد و در رنج های قیمتی متفاوتی یافت می شود. شما می توانید برای آگاهی از قیمت روز این محصولات به سایت مراجعه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *