خرید قلمدان خاتم کاری اصفهان نیازمند شناخت دقیق ویژگی های کیفی و فنی این محصول منحصر به فرد است. به علت تنوع تولید قلمدان ها به صورت دستی و صنعتی سعی داریم در این مقاله به بررسی آنها و معرفی پرطرفدارترین رنگ های آن بپردازیم.

خرید قلمدان خاتم کاری اصفهان

تنوع رنگ قلمدان خاتم کاری شده

تنوع رنگ قلمدان خاتم کاری شده یکی از وسایل پرطرفدار خاتم کاری شده، قلمدان ها هستند. این محصول جنبه مصرفی و تزئینی دارد که اغلب در مراکز اداری، شرکت های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهیه قلمدان از انواع چوب های طبیعی به ویژه چوب راش، گردو و عناب استفاده می کنند. از نظر طرح و رنگ نیز این محصولات تنوع بی نظیری دارند. قلمدان با رنگ آبی فیروزه ای، قهوه ای، سبز و کرمی به ترتیب چهار نمونه از پرفروش های بازار هستند. توجه کنید که این رنگ ها تنها زمینه اصلی قلمدان را تشکیل می دهند. بر روی رنگ اصلی از انواع طرح های اسلیمی، طرح ابنیه، مینیاتوری، گل و مرغ و طرح تذهیب و … استفاده می کنند.
هر چقدر که نوع طرح و اجرای آن زمانبرتر باشد به همان میزان نیز بر قیمت و نرخ خرید این محصولات افزوده خواهد شد. البته تنوع رنگ قلمدان، سایز و اندازه آن در کنار نوع طراحی می توانند تنوع زیادی داشته باشند. به عنوان مثال قلمدان تک کشویی با طول 25 سانتی متر و بدون جا خودکاری از نمونه های پرفروش در بازار اصفهان به شمار می رود. در هنگام انتخاب و خرید این محصول در نظر گرفتن فاکتورهای کیفی اهمیت زیادی دارند که مهمترین آنها عبارتند از:

  • جنس بدنه: مطمئن شوید که برای ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه مانند چوب های طبیعی استفاده شده باشد.
  • روکش نهایی قلمدان: بعد از رنگ آمیزی و طراحی از یک لایه پلی استر بر روی قلمدان استفاده می کنند تا در برابر عوامل محیطی و رطوبت محافظت شود.
  • نوع طرح: طرح قلمدان ها اغلب سنتی بوده و به صورت کاملاً دستی توسط استاندکاران حرفه ای انجام می گیرد.

عرضه کننده قلمدان خاتم کاری اصفهان

عرضه کننده قلمدان خاتم کاری اصفهان اصفهان اولین و بزرگترین مرکز تولیدی انواع قلمدان خاتم کاری در کشور است. تنوع تولید این محصولات امکان عرضه مستقیم و ارزان آنها را با چالش هایی روبرو کرده است. بسیاری از خریداران که شامل شرکت های اداری و مراکز پخش هستید، در انتخاب تامین کننده و گاهاً سازنده قلمدان ها با مشکلاتی روبرو هستند.
نمایندگان پخش و فروش فعال در این مرکز آنلاین آماده همکاری با کلیه تولید کنندگان و خریداران با هدف رفع تمامی مشکلات موجود و عرضه قلمدان خاتم با کمترین قیمت های ممکن هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *