اصفهان در زمینه هنرهای دستی به ویژه خاتم‌ کاری رتبه بسیار بالایی را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. به طوری که انواع متعددی از این صنایع دستی در کشور های مختلف به فروش می‌رسد. سطل خاتم کاری نمونه‌ای از این صنایع به شمار می رود. در این مقاله، ضمن آشنایی مخاطبان با نحوه خرید سطل زباله خاتم کاری اصفهان به شیوه آسان، در رابطه با این هنر زیبا بیشتر  بحث خواهیم کرد. ادامه مطلب را تا انتها دنبال نمایید. 

خرید سطل زباله خاتم کاری اصفهان

مواد و مصالح ساخت سطل خاتم کاری

مواد و مصالح ساخت سطل خاتم کاری مواد و مصالح ساخت سطل خاتم کاری اصفهان به شرح زیر می باشد:

طیف متنوعی از مصالح را برای ساخت انواع سطل های خاتم کاری استفاده می کنند. انواع مختلفی از چوب ها برای این منظور به کار می رود. مفتول و مواد چسبانده نیز از دیگر مواد مورد نیاز برای آن می باشند. جلا دهنده هم در پایان کار مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی دیگر از مصالحی که باید نام برد، استخوان است.

لازم به ذکر است که چوب مهمترین مواد مورد نیاز برای هنر خاتم کاری به شمار می رود. چوب های مختلفی برای این منظور از زمان گذشته تا کنون مورد استفاده قرار گرفتن که هر یک بر حسب ویژگی های خود، کارایی داشته اند.

برخی از چوب ها برای بستر یا زیر ساخت سطل خاتم کاری و برخی هم جهت تزئین آن کاربرد دارند. چوب آبنوس از جمله چوب هایی است که برای ساخت سطل خاتم کاری شده استفاده می شود. صیقل دادن چوب آبنوس خیلی آسان بوده، البته برش دادن آن زمان بر می باشد. رنگ سیاه این چوب به زیبایی سطل کمک زیادی می کند.

نقوش مختلفی روی آن ایجاد می گردد. چوب افرا، فوفل، عناب و بقم نیز برای این هدف، قابل استفاده هستند.

ارئه جدیدترین سطل زباله خاتم کاری

ارئه جدیدترین سطل زباله خاتم کاری این سایت جدیدترین سطل زباله خاتم کاری را با قیمتی مناسب و با کیفیتی عالی در طرح های متنوع به صورت عمده و مستقیم، ارائه می کند و به سفارشات مشتریان در کوتاهترین بازه زمانی زمانی پاسخ داده و آنها را به آدرس خریداران ارسال می نماید. حذف دلالان و واسطه های فروش، مهمترین عامل در افت قیمت ها می باشد.

عواملی دیگری همچون جنس چوبی که برای ساخت سطل استفاده می شود نیز در تعیین قیمت آن اثر گذار است. کیفیت چسب، ظرافت سطل و همچنین سایر و ابعاد آن نیز در نرخ گذاری آن موثر خواهند بود. حجم تقاضا برای خرید را نیز می توان به عنوان عامل بعدی در این رابطه معرفی کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *