خاتم کاری هنری بسیار زیبا و چشم نواز است که تاریخچه ای دیرینه دارد. هنر خاتم معمولا بر روی مس ، برنج ، چوب و استخوان انجام می شود. در هنر خاتم کاری هر اندازه میزان برنج استفاده شده در کار بیشتر باشد ارزش و بهای آن نیز بیشتر می شود. ساعت خاتم کاری هشت ضلعی از جمله صنایع دستی خاتم کاری است که چیدمان دقیق و منظم اشکال هندسی از آن اثری به یاد ماندنی و خیره کننده می سازد.

خرید ساعت خاتم کاری هشت ضلعی

جنس انواع ساعت خاتم کاری شده

جنس انواع ساعت خاتم کاری شده امروزه خرید وسایل زینتی برای استفاده در خانه بسیار مورد توجه است. ساعت خاتم کاری شده نیز از جمله وسایلی است که نه تنها جنبه ی زینتی داشته، بلکه از جمله وسایل ضروری در هر خانه است که استفاده ی کاربردی از آن مد نظر می باشد. به همین دلیل مرغوبیت و کیفیت آن از جمله ملاک های خرید آن محسوب می شود. از جمله نشانه های مرغوبیت ساعت خاتم کاری شده، وجود نظم و قرینگی در چیدمان اشکال هندسی است. جنس انواع ساعت خاتم معمولا از چوب درخت عناب، افرا، گردو، شمشاد، تبریزی، آبنوس و نارنج است، البته استخوان هم به دلیل محکم بودن و دوام بالا و همچنین رنگ سفیدش در خاتم کاری مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا از استخوان حیواناتی مثل اسب، شتر و گاو در هنر خاتم استفاده می شود. از فلزاتی چون نقره، آلومینیوم و برنج نیز در خاتم کاری می توان بهره گرفت. رنگ و استحکام در انتخاب چوب، فلز و استخوان، جهت خاتم کاری بسیار با اهمیت است. برای جلا دادن به سطح خاتم کاری و حفظ آن در برابر رطوبت، گرما و سرما از روغن استفاده می شود. عرضه ساعت خاتم کاری در تمامی مراکز هنرهای دستی اصفهان و شیراز صورت می پذیرد.

عرضه کننده ساعت خاتم کاری هشت ضلعی

عرضه کننده ساعت خاتم کاری هشت ضلعی ساعت های دیواری خاتم با صفحه ی قلم زنی و مینا کاری در طرح و رنگ و اندازه های متفاوت در سطوح قیمتی مختلف توسط هنرمندان داخلی تولید و به بازار عرضه می شود. میتوان با مراجعه به مراکز فروش ساعت ها و دیگر وسایل خاتم کاری شده به سهولت نسبت به نوع قلم زنی، طراحی، کیفیت و البته قیمت آن ها مطلع گشت.همچنین با مراجعه به  سایت های معتبر و فعال در زمینه ی تولید و فروش لوازم زینتی و دکوری های این هنر زیبا میتوان آن ها را سفارش داده و خریداری نمود. ساعت های خاتم کاری هشت ضلعی، نه تنها قشر ایرانی بلکه نظر هر فردی را که ذره ای به هنر توجه کند به خود جلب می کند و چشم هر هنردوستی را می نوازد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *