برای خرید جعبه خاتم کاری کوچک مشتریان گرامی می توانند خرید خود را از وب سایت ها انجام دهند. کیفیت جعبه های ارائه شده در وب سایت های معتبر بسیار بالا بوده و این جعبه ها در ابعاد و سایزهای گوناگون در وب سایت ها موجود هستند. علاوه بر این قیمت جعبه خاتم کاری ارائه شده توسط وب سایت های منصف کاملاً مناسب می باشد.

خرید جعبه خاتم کاری کوچک قفل دار

موارد استفاده از جعبه خاتم کاری

موارد استفاده از جعبه خاتم کاری خاتم کاری جزو هنرهای ارزنده و نفیس ایرانی به شمار می رود و خاستگاه این هنر استان‌های شیراز و اصفهان می‌باشد. خاتم کاری از چند ضلعی های منظمی که در کنار یکدیگر قرار دارند به وجود آمده و موجب خلق یک اثر هنری زیبا شده است.

موارد استفاده بسیار زیادی برای جعبه های خاتم کاری وجود دارد که از آن جمله می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم :

  • جعبه های خاتم کاری به عنوان جاسکه ای
  • جعبه های خاتم کاری به عنوان جای قرآن
  • جعبه های خاتم کاری برای جای انگشتر
  • جعبه دستمال کاغذی
  • جعبه زعفران
  • جعبه نگهداری زیورآلات و جواهرات
  • جعبه نگهداری کتاب های نفیس

برای زیباتر به نظر رسیدن این جعبه ها عموما داخل آنها از پارچه های جیر به عنوان آستر استفاده می‌کنند. از آنجایی که جعبه های خاتم کاری جزو لوازم لوکس به شمار می‌روند، افراد زیادی برای هدیه دادن از این جعبه ها استفاده می نمایند تا ارزش کار خود را بالاتر ببرند.

برای ساخت این جعبه ها از متریال درجه ۱ استفاده می شود تا نهایتاً محصولی که به دست می‌آید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. البته قیمت این جعبه ها به تناسب ابعاد و جنس مواد اولیه به کار رفته در آنها با یکدیگر تفاوت دارد و هرچه ابعاد کار بزرگتر باشد و از متریال درجه یک تری برای تولید آن استفاده شده باشد، قیمت محصول به همان تناسب بالا خواهد رفت.

برای تهیه این جعبه ها عموماً از چوب آبنوس گردو، صدف، لاک، مفتول های فلزی مانند برنج، آلومینیوم و نقره استفاده می شود. علاوه بر این ممکن است از چوب عناب و نارنج نیز برای تولید این جعبه ها استفاده شود.

مراکز فروش جعبه انگشتر خاتم کاری کوچک

مراکز فروش جعبه انگشتر خاتم کاری کوچک به دلیل این که وبسایت ما طیف بسیار گسترده ای از جعبه انگشتر خاتم کاری کوچک را به مشتریان ارائه نموده است، به مرکز فروش آنلاین این کالا تبدیل شده است. ما مفتخریم که جدیدترین و زیباترین جعبه های موجود در بازار را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم تا آنها بتوانند لذت یک خرید خوب را تجربه نمایند و در کمال راحتی و آسایش خرید خود را از ما انجام دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *