تابلو قلم زنی از زیباترین محصولات کاربردی و تزئینی است که فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی را نشان می دهد. یکی از طرح های محبوب تابلو که طرفداران زیادی دارد طرح گل و مرغ می باشد و از بهترین مواد اولیه در ساخت آن استفاده شده است. خرید تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ با قیمت بسیار مناسب و به صورت عمده و کلی برای مشتریان عزیز مقدور می باشد.

خرید تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ

کیفیت جنس تابلو قلم زنی مسی

کیفیت جنس تابلو قلم زنی مسی تابلو قلم زنی ساخته شده از جنس مس بسیار باکیفیت و مرغوب می باشد که به محبوبیت زیادی دست یافته است. این تابلو در برابر حرارت و رطوبت بسیار مقاوم است و تغییر رنگ نمی دهد. 

کیفیت بالای تابلو قلم زنی مسی با توجه به استفاده از مواد اصل موجب می شود تا از طول عمر و ماندگاری بالایی برخوردار باشد. علی رغم وزن سبکی که دارد از مقاومت زیادی برخوردار بوده و در صورت ضربه به راحتی دچار آسیب نمی شود.

این تابلو طرح های بسیار زیبا و گوناگون دارد که می توان به صورت سلیقه ای آن را تهیه نمود. تابلو طرح گل و مرغ هنر ایرانی را نشان می دهد که در خارج از کشور نیز طرفداران خاص خود را دارد. 

این تابلو در ابعاد و شکل های هندسی مختلف مانند بیضی، گرد، مربع، مستطیل ساخته می شود. این محصول حاصل هنر دست هنرمندان اصفهانی است که هنر قلم زنی از قدمت زیادی برخوردار می باشد.

مرکز فروش تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ

مرکز فروش تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ این شرکت دارای کادر مجرب و سال ها سابقه درخشان است که آماده ثبت سفارش مشتریان عزیز در زمینه فروش تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ می باشد. تمامی مشتریان و مصرف کنندگان می ‌توانند نسبت به سفارش عمده و کلیه محصول اقدام نمایند.

برای این کار در قسمت پایین شماره هایی را می توان مشاهده نمود که پل ارتباطی شما با فروشندگان مرکز می باشد. کارشناسان فروش قبل از ثبت سفارشات مشتریان را نسبت به ویژگی های محصول آگاه کرده و تمامی مشخصات و خصوصیات آن را در اختیار شما قرار می دهند.

این محصول با قیمت مناسب در صورت خرید کلی در اختیار مشتریان قرار داده می شود. از بابت اصل بودن محصول خیالتان آسوده باشد چرا که از بین بهترین برند ها و شرکت های سازنده گردآوری شده است.

مهم ترین هدف ما جلب رضایت و اعتماد خریداران است و به این منظور کیفیت در تک تک محصولات لحاظ شده است که از ماندگاری و خواص منحصر به فرد برخوردار می باشند. بسته بندی های محصول بسیار متنوع هستند و می توان مطابق با درآمد و سلیقه خود آنها را انتخاب نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *