تابلو قلمزنی گل و مرغ یکی از انواع هنرهای برجسته ایرانی است که هم در ایران و هم در سایر کشورها خریدار آن بسیار زیادی دارد. تابلو قلمزنی معمولاً در سایزهای متفاوتی به بازار عرضه می شود، اما سایز متوسط آن بیشترین فروش را دارد. خرید تابلو متوسط قلمزنی نه تنها برای شما هزینه های زیادی نخواهد داشت، بلکه باعث زیباتر شدن منزل می شود و جلوه ی بسیار زیبای دارد. 

خرید تابلو قلمزنی گل و مرغ متوسط

نکاتی درباره نگهداری محصولات قلمزنی

نکاتی درباره نگهداری محصولات قلمزنی نگهداری از تابلوهای قلمکاری، کاری بسیار آسان است و نیاز به نگهداری های پیچیده ندارد، اما با اتخاذ تدابیری می توان از زود خراب شدن آن اجتناب کرد و جلا و شفافیت آن را حفظ نمود. در نگهداری تابلو قلمزنی اولین موردی که باید به آن اشاره شود این است که باید مراقب بود تابلو با جایی برخورد نداشته باشد، زیرا تابلوهای قلم زنی به وسیله قلم شکل گرفته اند و وقتی که محکم با جای برخورد کند باعث کج شدن رویه آنها می‌شود و ممکن است طرح خود را از دست بدهند. 

تابلوی قلمزنی نسبت به شستشو برای هیچ عنوان حساس نیست، اما نکته ای که در این مورد باید در نظر گرفت این است که تابلو باید باعث اسکاج نرم شسته شود و به هیچ عنوان از سیم های زبر نباید روی آن استفاده شود، همچنین بهتر است پس از شستشوی این تابلو آن را بلافاصله خشک نمایید، زیرا درست است که روی تابلو از مواد ضد زنگ استفاده می شود اما در مواردی ممکن است باعث زنگ زدگی تابلو شود. 

محیطی که تابلوی قلم کاری در در آن نگهداری می شود بهتر است فاقد نم و رطوبت باشد. زیرا ممکن است این تابلو به مرور زمان زیبایی خود را از دست بدهد و رنگ آن عوض شود. 

یکی از راهکارهایی که برای نگهداری بیشتر تابلو قلم زنی می توانید به کار ببرید، این است که روی آن قاب بگیرید. این کار باعث می شود در خاک روی تابلو نشیند و عمر مفید تابلو را بالاتر می برد، همچنین اگر بر اثر سهل انگاری تابلو از دست شما افتاد به عنوان آسیب نمی بیند و در بدترین شرایط تنها قاب آن آسیب می بیند. 

عرضه تابلو قلمزنی گل و مرغ با قاب خاتم

عرضه تابلو قلمزنی گل و مرغ با قاب خاتم عرضه تابلو قلمزنی با قاب خاتم در سایت اینترنتی ما انجام می پذیرد و می توانید در این سایت انواع مختلف این محصول را بیابید. برای اطلاع از قیمت و خرید تابلو قلمزنی در سایزهای متفاوت، می توانید از سایت ما اقدام به ثبت سفارش نموده این محصول را دم در منزل خود تحویل بگیرید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *