یکی از هنرهای دستی بسیار زیبا، هنر قلم ‌زنی می ‌باشد که توسط استادان قلم زن اجرا می‌ شود و با ایجاد طرح ‌های بسیار زیبا بر روی فلز مس، آثار هنری بسیار زیبایی خلق می‌ کنند، یکی از انواع این آثار هنری بسیار زیبای هنر قلم‌ زنی، طرح سیمرغ می‌ باشد که بسیار ظریف و زیبا بوده،بنابراین برای خرید تابلو قلمزنی سیمرغ می ‌توانید از این سایت به ‌عنوان مرجع فروش آثار هنری شامل تابلو سیمرغ استفاده نمایید. 

خرید تابلو قلمزنی طرح سیمرغ

مشخصات تابلو قلم زنی طرح سیمرغ

مشخصات تابلو قلم زنی طرح سیمرغ اگر به تازگی منزل خود را عوض کرده ‌اید و یا در سیستم داخلی خانه خود تغییرات زیادی انجام داده‌ اید، بهترین گزینه ‌ای که برای این موارد به شما پیشنهاد می شود، استفاده از تابلو قلم‌ زنی می ‌باشد، زیرا این تابلو هنر دست بوده و از زیبایی خاصی برخوردار بوده و استفاده از آن به ‌عنوان وسیله تزیینی در خانه می تواند باعث زیبایی بیشتر آن شود. 

تابلو قلم‌ زنی سیمرغ یکی از زیباترین و بی ‌نظیرترین انواع تابلوها در هنر قلم زنی می باشد که با ظرافت و دقت بسیار خاصی بر روی فلز مس حکاکی شده است، این تابلو دارای ویژگی‌ های زیادی می‌ باشد که در این بخش به مشخصات این تابلو می ‌پردازیم تا با دید بهتری اقدام به خرید و تهیه این تابلو نمایید. 

یکی از مهمترین مشخصه‌ های تابلو قلم ‌زنی استفاده از فلز مس درجه یک می ‌باشد که باعث شده کیفیت کار بیشتر شده و باعث زیبایی خاص این طرح شده است. 

زمینه تابلوی مذکور توسط پارچه مشکی جیر پوشانده شده است و باعث شده که زیبایی این تابلو بیشتر به چشم آید. 

در حکاکی و طراحی این تابلو نقوش به صورت پستی و بلندی نقش بسته است و با ایجاد طرح برجسته سیمرغ، زیبایی آن دو چندان شده است. 

این تابلو دارای ابعاد متفاوتی می باشند که انتخاب آن برای هر کس بر اساس سایز فراهم شده ‌است. 

یکی دیگر از مشخصه ‌های این تابلوی بسیار زیبا، قاب خاتم ‌کاری آن می باشد، استفاده از قاب خاتم کاری باعث جلوه بیشتر این نوع تابلوها شده ‌است. 

این تابلو در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و کمترین تغییر رنگی از خود نشان می دهد. 

در طراحی این تابلو از نقش‌ های مینیاتوری گل و گلبرگ نیز استفاده شده که باعث جلوه بیشتر آن شده ‌است. 

عرضه تابلو قلمزنی طرح سیمرغ با قاب خاتم

عرضه تابلو قلمزنی طرح سیمرغ با قاب خاتم تابلوی قلم ‌زنی که برای استفاده در فضاهای مختلف مخصوصاً فضای منزل و محیط پذیرایی بسیار زیبا و چشم‌نواز می ‌باشد، توسط فروشندگان مختلفی عرضه می‌ گردد.

تابلو قلمزنی با قاب خاتم که به عنوان یکی به بهترین و زیباترین تابلوهای قلم زنی می ‌باشد، عرضه آن از طریق این سایت به صورت مستقیم و بی ‌واسطه بوده و متقاضیان می ‌توانند با مراجعه به این مرکز فروش به‌صورت حضوری و یا از طریق این وب ‌سایت به‌صورت غیر حضوری، آن را سفارش داده و خریداری نمایند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *