تابلو قلمزنی صورت که در طرح های جذاب و زیبای گوناگون و متنوعی در بازار وجود داشته و زیبایی بخش محیط کار و منزل می باشد.

برای خرید تابلو قلمزنی برجسته با چند کلیک کردن ساده می توان از طریق سایت های اینترنتی معتبر با کارشناسان فروش این کالای نفیس و با ارزش اقتصادی ارتباط برقرار کرده و اقدام به تهیه و خرید تابلوی مورد نظر خود کرد.

خرید تابلو قلمزنی برجسته صورت

مشخصات تابلو قلمزنی صورت

مشخصات تابلو قلمزنی صورت از مشخصه های تابلو قلمزنی صورت می توان گفت:

جنس پلاک ها از فلز با ارزش مس بوده و نحوه ساخت و تولید قاب ها و تابلوهای قلمزنی به این شکل و صورت می باشد که اول یک ورق مسی با سایز و اندازه دلخواه برش می دهند و با قلع آن را سفید می کنند و به اصطلاح دیگر به آن ورق سفید شده نیز می گویند بعد از این پشت این ورق را از قیر مذاب پر می کنند و منتظر می مانند تا سفت شود.

به این دلیل از قیر استفاده می کنند که ورق مسز در اثر ضربه های چکش دچار کجی یا شکستگی نگردد بعد از آن طرح مورد نظر را که باید قلمزنی کنند اول روی شابلون رسم کرده و بعد از آن به ورق مسی منتقل می کنند.

از مشخصات دیگر این تابلوهای قلمزنی صورت می توان گفت که در ساخت و تولید این تابلوها استاد قلمزن با ظرافت و دقت و همین طور ابزار مخصوص و خاص نقش های مورد نظر را قلمزنی کرده و پس از تمام کردن کار خود در پایان آن بعضی از قسمت ها را با دوده سیاه می کند تا جلوه کار بیشتر شود.

بعد از این کار نوبت انتخاب قاب است که به طور معمول از قاب های خاتم کاری استفاده می شود که ملاک مسی قلمزنی شده را در روی یک پارچه سیاه می گذارند و بعد آن را داخل قاب قرار می دهند.

ارائه دهنده تابلو مسی قلمزنی طرح صورت

ارائه دهنده تابلو مسی قلمزنی طرح صورت ارائه دهنده های تابلو مسی قلمزنی یا تابلوهای خاتم کاری شده با پلاک های قلمزنی شده مسی بر اساس نوع سایز، قاب و کیفیت پلاک قلمزنی شده محصول ها و کالاهای تولید شده خود را به بازار عرضه و ارائه می کنند که همین اختلاف های موجود در تابلوها باعث ایجاد قیمت های متغیر و متفاوتی نیز می گردد.

ارائه دهندگان تابلوهای مسی قلمزنی طرح صورت از طریق سایت های اینترنتی مجاز و معتبر اقدام به ارائه و فروش کالاها و محصول های خود می کنند و خریداران و مصرف کنندگان از طریق این سایت ها می توانند تنوع زیادی از کالای مورد نظر خود را مشاهده کنند و از طریق کارشناسان فروش اقدام به تهیه و خرید تابلوی مورد نیاز خود کنند و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *