شطرنج از ورزش های فکری پرطرفدار است که جهت تولید آن از طرح های مختلفی بهره گرفته شده است. بورس فروش شطرنج خاتم کاری با مناسب ترین قیمت مرغوب ترین محصولات را در بین مشتریان عرضه می کند.

بورس فروش شطرنج خاتم کاری

مشخصات شطرنج خاتم کاری مدل مینیاتور

مشخصات شطرنج خاتم کاری مدل مینیاتور شطرنج یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ورزش و بازی های فکری است که مورد توجه صنایع دستی قرار گرفته و در طرح و مدل های مختلف به تولید آن پرداخته شده است. خاتم کاری از هنرهای دستی فوق العاده زیبا است که برای انواع وسایل تزئینی و کاربردی استفاده می شود.

جهت تولید شطرنج از هنر خاتم کاری استفاده شده که بسیار زیبا می باشد و از مدل های معروف آن می توان مینیاتوری را نام برد. از مشخصات شطرنج خاتم کاری شده می توان به وزن نسبتا سبک آن اشاره کرد که دارای جعبه می باشد و می توان مهره ها را به راحتی همراه با صفحه توسط آن حمل نمود.

این محصول دارای یک صفحه و 32 عدد مهره خاتم است که می توان جهت تزئین دکوراسیون نیز آن را به کار گرفت. نگهداری و تمیز کردن این محصول بسیار آسان است و می توان با استفاده از یک دستمال نمناک آن را به آرامی تمیز نمود.

مدل مینیاتوری در هنر خاتم از مدل های کلاسیک و سنتی ایرانی است که توسط هنرمندان ایرانی در شهرهایی مانند اصفهان تولید می شود.

کارگاه تولید شطرنج خاتم کاری

کارگاه تولید شطرنج خاتم کاری تولید شطرنج خاتم کاری به صورت انبوه توسط کارگاه های متعدد در سراسر کشور به خصوص اصفهان صورت می‌ گیرد. این محصول از بهترین مواد اولیه تولید شده است که کیفیت در تک‌تک آنها رعایت گردیده است.

تمامی محصولات به صورت اصل و اورجینال تولید می‌شوند و برای این کار از ماشین آلات و دستگاه های فوق پیشرفته استفاده می شود. تولید کنندگان کارگاه تولید شطرنج به دنبال کسب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان هستند و به همین دلیل تولیدات خود را به صورت مرغوب ارائه می دهند.

به جهت مصرف بالایی که این کالا دارد علاوه بر بازار داخلی به فروش آن در بازار بین المللی پرداخته می‌شود. مشتریان در خارج از کشور به صورت عمده این کالاها را سفارش می دهند و از مزایای آن بهره مند می شوند.

مشتریان داخلی می توانند جهت برخورداری از بهترین برندهای داخلی با کارشناسان فروش شرکت ارتباط برقرار نمایند. سفارش این محصول به صورت غیر حضوری و از راه دور است و مشتریان می توانند در هر نقطه که به سر می برند این کالا را در اختیار داشته باشند. ارسال محصولات به تمام نقاط کشور وجود دارد و قیمت های بسیار ارزانی برای آن در نظر گرفته شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *