یکی از لوازم و تجهیزات که عروس و داماد ها  به عنوان اولین خرید خود برای شروع زندگی تهیه می کنند آینه شمعدان می باشد این آینه ها مدلهای مختلفی دارند که هر شخص متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب می‌کند. در حال حاضر زیباترین و شیک ترین آنها که بازار فروش بالایی را از آن خود کرده است آینه شمعدان خاتم کاری شده می باشد. محصولات خاتم کاری جزء صنایع دستی به شمار می روند و به خاطر زیبایی بی نظیری که دارند فروش بالایی را از آن خود کردند.

بازار فروش آینه شمعدان خاتم

مقاومت آینه شمعدان خاتم کاری شده

مقاومت آینه شمعدان خاتم کاری شده همانگونه که گفتیم خاتم کاری یکی از هنرهای دستی ایرانیان می باشد که سالیان زیادی است آنها در هنر این می کوشند و فعالیت می کنند. مقاومت این آینه شمعدان های خاتم کاری شده بسیار زیاد می باشد که دلیل آن جنس آنها و نوع کارشان می باشد مسلماً هر اندازه که جنس بدنه آینه بهتر و خاتم کاری آن دقیق تر و با کیفیت تر باشد مقاومت آینه بیشتر می باشد. این آینه شمعدان ها در برابر حرارت و سرما بسیار مقاوم هستند و تغییر حالت، رنگ و شکل نمی دهند به همین دلیل بسیار محبوب می باشند.

اگر در خاتم کاری این آینه ها دقت زیادی به خرج داده شود از مواد برچسبهای مرغوب و درجه یک استفاده شود مسلماً مقاومت های آینه بالاتر می رود. در کل مقاومت آینه شمعدان به جنسی که دارد هم بستگی دارد، جنس آینه ها از مس، برنج، فلز، نقره و… می باشد. 

تولید کننده آینه شمعدان خاتم

تولید کننده آینه شمعدان خاتم این تولید کننده به عنوان برترین و بزرگترین تولید کننده آینه شمعدان خاتم کاری شناخته می شود. این تولیدی سابقه به قدمت زیادی در این زمینه دارد و توانسته است با بهترین مواد مصرفی و کمک افراد با تجربه و ماهر و دستگاه هایی مخصوص و پیشرفته تولید انواع آینه شمعدان های خاتم کاری را انجام بدهد. تولید آینه شمعدان خاتم کاری طبق اصول و استاندارد های جهانی انجام می شود تا در زمان مصرف مشکلی ایجاد نشود. این تولید کننده محصولاتی را برای خاتم‌کاری انتخاب می کند که هم زیبا و هم با کیفیت باشند تا آینه هایی تولید شود که چشم هر بیننده را مجذوب خود می نماید. 

این تولید کننده انواع آینه شمعدان خاتم کاری شده را با تنوع بالا به بازار ها عرضه می کند و از این طریق در انتخاب مشتریان تاثیر زیادی می گذارد. مصرف کننده می تواند در مقابل انتخاب های گسترده به راحتی خرید خود را انجام دهد. افزایش میزان خرید و استقبال بی نظیر مصرف کنندگان از این مدل آینه شمعدان ها باعث شده تا تولید آن با حجم انبوهی روبه رو شود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *