قاب خاتم کاری شیراز در نهایت زیبایی و تهیه شده از مرغوب ترین نوع طرح های چند ضلعی و با روش های کاملا مدرن و استاندارد در ابعاد متفاوت کوچک، متوسط و بزرگ به فروش می رسد. این محصول دارای زیبایی خاصی بوده و مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. أین مرکز فروش بزرگ ترین ارائه کننده قاب خاتم کاری شیراز به تمام کشور است.

ارائه کننده قاب خاتم کاری شیراز

نفیس ترین قاب خاتم کاری شده

نفیس ترین قاب خاتم کاری شده نفیس ترین قاب خاتم کاری شده شیراز در جذاب ترین طرح ها و رنگ ها را در ابعاد مختلف از این نمایندگی بخواهید.مشخصات قاب خاتم کاری شده بسیار ویژه و بارز بوده و یکی از جذاب ترین هنرهای باستانی و قدمتی می باشد. انواع قاب در خاتم کاری های جذاب چند ضلعی با رنگ های خاص و جذاب  دلخواه تهیه می گردد.. 

مشخصات قاب خاتم کاری شده درجه یک بسیار جذاب بوده و کاملا مرغوب در اندازه های پنجاه در سی و پنج، پنجاه در هفتاد، پنجاه در هفتاد و هفتاد در صد سانتی متر و بسیاری دیگر تهیه می گردد. این نوع قاب های زیبا با هنر دست طراحی گردیده دارای رنگی ثابت می باشد.

این محصول از بهترین رنگ ها  و خاتم کاری های جذاب و  مرغوب  تولید می شود. بسیار مقاوم می باشند. برای داشتن یک انتخاب مناسب و مطمئن می توان با افراد آگاه و کارشناس در این حیطه مشورت نمود و متناسب با نیاز قاب خاتم کاری دلخواه را انتخاب نمود.

قاب های خاتم کاری شده از جمله هنرهای دستی اصفهان و شیراز هستند که هنرمندان چیره دست و با ذوق اصفهانی و شیرازی عزیزمان، این  هنر ارزشمند را با هم ترکیب و تلفیق نموده و قاب­ هایی با طرح های مختلف از جمله گل و مرغ، بوته­ های گل سرخ یا گیاهان، پرندگان، نقاشی چوگان تولید کرده و با قاب های زیبا و نفیس، زینت­ بخش خانه­ های ایرانی شده است.

این محصول از بهترین مدل ها تولید می شود. برای داشتن یک انتخاب مناسب و مطمئن می توان با افراد آگاه و کارشناس در این حیطه مشورت نمود و متناسب با نیاز تابلو فرش دلخواه را انتخاب نمود.

قیمت خرید قاب خاتم کاری شیراز

قیمت خرید قاب خاتم کاری شیراز قیمت خرید قاب خاتم کاری شیراز در ابن نمایندگی فروش علاوه بر جذابیت فراوان قاب ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و بر حسب ابعاد و طرح های مختلف از قیمت های مختلفی برخوردار است.

فروشنده قاب خاتم کاری شیراز در این نمایندگی حضور داشته و بهترین و زیباترین نمونه تولیدی را به شما تقدیم می کند.خرید بهترین نوع قاب در انواع جنس ها و طرحها و قاب ها توسط شرکت  تولید کننده این کالا ارائه می شود. این محصول با طرح های کاملا زیبا و عام پسند با قیمت بسیار ارزان به مشتریان ارائه می گردد.

فروشگاه ارائه قاب خاتم کاری شده انواع مختلفی از این کالا را با طرح ها و رنگ های متنوع برای مشتریان ارائه می دهد. این قاب های جذاب به عنوان یک ابزار کاربردی و تزئینی با اصالت فضای اتاق را تغییر می دهند و به زیبایی آن می افزایند. خرید فوق العاده زیباترین قاب خاتم کاری با نهایت کیفیت و زیبایی و مرغوبیت امکان پذیر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *