خاتم کاری به عنوان هنری پر شکوه می باشد که بر روی ظروف به صورت تزیین آنها استفاده می شود و جلوه آن ظرف را چندین برابر می کند. این هنر قدمت نه چندان دوری در شهر های اصفهان و شیراز داشته و از صنایع دستی اصلی این دو شهر به شمار می آید. ارائه کننده ظرف خاتم کاری صادارتی این مجموعه می باشد و شما می توانید برای اطلاع از قیمتها به لیست تعرفه های جدید مراجعه کنید و یا با این مجموعه ارتباط بگیرید.

ارائه کننده ظرف خاتم کاری صادارتی

ویژگی های ظرف خاتم کاری صادارتی

ویژگی های ظرف خاتم کاری صادارتی در گذشته ای نه چندان دور ارائه ظروف مینا کاری و خاتم کاری فقط از طریق فروشگاههای محدودی می توانست عرضه و فروخته شود. ولی امروزه به یمن پیشرفت تکنولوژی، برند های زیادی در زمینه تهیه و تولید این هنر فعالیت دارند و این محصولات نه تنها در داخل که در آنسوی مرز ها نیز طرفداران خاص خود را دارد به طوری که تهیه صنایع دستی ایران برای خارج نشینان راحت بوده و از طریق ارز نیز می توان آن را خریداری کرد.

خاتم کاری بر روی ظروف مس، نقره و غیره انجام می شود و هنری بی بدیل می باشد که از گذشته در دو شهر شیراز و اصفهان به صورت تخصصی به آن پرداخته شده است.

این هنر بر روی ظروف شکلات خوری و آجیل خوری، قندان، قلمدان، ساعت، جعبه جواهر، تخته نرد و شطرنج، گلدان، ست دستمال کاغذی، قاب آینه، جای قرآن و غیره انجام می شود.

این هنر به دلیل آنکه دقت زیادی را برای آن می طلبد، می تواند از قیمت بالایی برخوردار باشد.

از وسایل مورد نیاز برای خاتم کاری را می توان چسب و چوب را نام برد.

از ویژگی های ظرف خاتم می توان به دقت زیاد در ایجاد اشکال هندسی بر روی ظرف مورد نظر اشاره کرد. 

مرغوب بودن یک ظرف خاتم کاری را اشکال چند ضلعی و منظمی که بر روی آن ایجاد شده نشان می دهد. همچنین رنگ آمیزی تمیز آن و چوب مورد استفاده که از درخت آبنوس و ساج می باشد نیز در تعیین قیمت آن موثر است.

در صورتی که در خاتم کاری از قطعات فلز و برنج زیادی استفاده شده باشد، دلیل بر اصل بودن آن دارد.

سالیانه گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا به ایران می آیند و ظروف زیبای خاتم کاری و مینا کاری را به عنوان هدیه و سوغات برای عزیزان خود تهیه می کنند که از این طریق می توان برای کشور ارز آوری نمود.

شرکت فروش ظرف خاتم کاری صادارتی

شرکت فروش ظرف خاتم کاری صادارتی شرکت فروش ظرف خاتم کاری صادراتی این مجموعه بوده که با فراهم کردن انواع هنر های دستی، اقدام به فروش آنها با کیفیتی مناسب نموده است. 

البته قیمت این محصولات تابع شرایط اقتصادی بوده و نمی توان نرخ مشخصی را برای آن ذکر کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *